Activision vidí Fortnite jako velkou konkurenci. Musí proto rychle reagovat

Jeden z největších herních vydavatelů, společnost Activision, rozhodně neignoruje masivní úspěch online akce Fortnite. V rámci zveřejnění čtvrtletních výsledků firma informovala o tom, že tento titul považuje za velkou konkurenci, vidí v něm ale také pozitivní efekt na herní byznys.

Fortnite momentálně platí za nejoblíbenější free2play hru, stejně jako nejúspěšnějšího zástupce žánru Battle Royale her. Jen v těsném závěsu je přitom další podobný titul – PUBG. Enormní úspěch obou těchto her pro Activision pochopitelně znamená určité ztráty, protože objem peněz plynoucích z kapes hráčů je omezený.

Koláč se neustále zvětšuje

Přesto si z toho Activision bere i něco kladného. Podle šéfa společnosti, Bobbyho Koticka, vede úspěch Fortnite k větší popularizaci hraní jako takového v mainstreamové společnosti. Zvyšujícím se počtem hráčů potom roste také objem prostředků v celém herním průmyslu. Zkrátka se zvětšuje celý koláč, ze kterého si jednotliví aktéři ukrajují.

Activision každopádně nechce jen přihlížet tomu, jak jiní slaví obrovské úspěchy. Objevily se zprávy, že se battle royale mód objeví v chystaném Call of Duty: Black Ops 4. V úvahu připadá také Destiny 2, kam by se mohlo podívat formou bezplatného updatu.

Activision se nicméně neobává, že by free2play hry jako Fortnite zničily byznys velkých her, za které se v obchodech platí plná cena. Vedle kina a Netflixu, za které platíme, přeci také bezproblémově funguje Youtube.

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na
TOPlist