Akce Agony byla příliš násilná. Autoři museli ubrat, aby vůbec mohla vyjít na konzolích

Zajímavá a od pohledu velmi násilná akce Agony měla vyjít v rámci několika týdnů, ale autoři jí nakonec odložili na neurčito. Nyní vyplynul na světlo světa důvod, proč tak v případě prakticky hotové hry učinili.

Vývojářské studio Madmind se totiž rozhodlo, že ubere na brutalitě a násilnosti celé hororové hry. Hra podle všeho narazila na kontrolory, kteří každý titul prověřují před vydáním na Playstation 4 a Xbox One. Jim se prý nezdála právě přehnaná míra násilností. Aby tedy tvůrci mohli na konzolích hru vydat, museli začít s úpravami.

Vývojáři nicméně ujišťují, že postupují obezřetně a rozhodně nechtějí změnit celkové vyznění hry, která je na uměleckém způsobu brutality do značné míry postavená.

Podobně umírněná verze vyjde také na PC. Ovšem majitelé PC verze dostanou obratem možnost stáhnout si patch, který brutalitu vrátí na původní úroveň.

Související články

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

3 Komentáře zapnuto "Akce Agony byla příliš násilná. Autoři museli ubrat, aby vůbec mohla vyjít na konzolích"

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Majel
Host

No tak na konzolích je mi to asi putná. Computer Forever! 😀 Proto miluji počítač, vše vyřeší patch. 😀

pete
Host

takže zde máme konečně jasný důvod, proč v posledních letech vymizely násilné hry a vše je čím dál víc ret*rdovaně sluníčkové 🙁

Filip
Host

Ty už si dlouho nic nehrál co ty dutohlavej papoušku.

TOPlist