Assassin’s Creed: Origins už nebude nutit do plížení

V Assassin’s Creed: Origins představuje Ubisoft do značné míry znovuzačátek této slavné, ale v posledních letech už trochu vyčpělé série. Kromě velmi odlišného zasazení do pradávné epochy a zcela přepracovaného bojového systému se hráč mohou těšit na další změny.

Jeden z hlavních vývojářů Ashraf Ismail prozradil, že některé z frustrujících prvků budou patřit minulosti. V Assassin’s Creed: Origins už například neskončí neúspěchem ty mise, ve kterých vás odhalí nebo když opustíte předem určený areál.

Assassin’s Creed: Origins už nebude tak frustrovat

Namísto toho můžete z oblastí vyhrazených pro mise utéct, abyste se sem následně vrátili. V minulosti bylo obzvlášť k vzteku, když jste oblast opustili omylem a mise pak automaticky skončila. To samé bude platit o situaci, kdy vás nepřátelé objeví. To je na druhé straně velmi překvapivé, protože to indikuje konec misí, ve kterých je plížení nutností. Možná to ale tvůrci vyřeší jinak. Třeba tím, že se prozrazení dostanete do takové šlamastyky, že ji už těžko vybojujete, takže si stejně budete dávat pozor.

Podívejte se na komentované video, které trvá 19 minut a je plné soubojů, dialogů, jízdy na velbloudech a spoustu dalšího. Hra běží na Xbox One X ve 4K.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na