Doomfist ve hře Overwatch posílí. Nikdo za něj nechtěl hrát

Overwatch - už před několika měsíci hra v tržbách překonala hranici miliardy dolarů.

Na hrdinu Doomfista se nejprve hráči oblíbeného multiplayerového titulu Overwatch velmi těšili, aby nakonec upadl v jejich nemilost – nikdo za něj aktuálně nechce hrát, protože je v porovnání s ostatními zkrátka příliš slabý. To se Blizzard rozhodl změnit a částečně už provedl několik vylepšení Doomfistových schopností. Další teprve přijdou.

Především schopnost “Wall Slamming” byla zjednodušena. Při trefě pod úhlem 45 stupňů je teď jistotou, že protivník skončí nabouraný ve zdi. Kromě toho byl odstraněn bug ve schopnosti “Rocket Punch” a “Seismic Slam” už nebude přerušen ve chvíli, kdy se ocitnete příliš blízko zdi.

Autoři chtějí také dále zkoumat, co se stane, když na sebe narazí dva Doomfistové. Například efekt dvou protichůdných Rocket Punches je momentálně velmi těžce předvídatelný. Někteří hráči také uvádějí, že Doomfist ve vzduchu provede pozemní verzi “Seismic Slamu” namísto té vzdušné.

Pro Overwatch je pochopitelně velmi důležité, aby všechny postavy, které ve hře jdou k dispozici, byly co možná nejvyrovnanější. Doomfist by tak brzy opět měl získat na atraktivitě.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na