Hráč se v Call of Duty: WW2 dostal na nejvyšší úroveň, aniž by jedinkrát vystřelil. Video ukazuje, jak se mu to podařilo

Čas od času se najde obzvlášť angažovaný hráč, kterému nestačí svůj oblíbený titul hrát běžným způsobem. Obvykle hledá speciální motivaci nebo trochu jiný úhel hraní. Stejně jako youtuber, který si říká TheseKnivesOnly.

Ten si dal za cíl jako první na světě dosáhnout nejvyšší úrovně v multiplayerovém módu Call of Duty: WW2, a to bez toho, aby jedinkrát vystřelil z nějaké zbraně. Připadá vám to nemožné? Ale povedlo se!

Bez zabití dalších hráčů by to pochopitelně nešlo, a tak si hráč musel najít příslušné nástroje. Nejčastěji využíval nůž, lopatu, cepín a bajonet. Celá akce trvala mnohem déle než by tomu bylo v případě nasazení střelných zbraní.

Ve výsledku musel TheseKnivesOnly absolvovat 2456 partií a zaznamenat 32 000 zabití. Vysněného levelu „Master Prestige“ se nakonec skutečně dočkal, jak se můžete přesvědčit ve videu.

Související články

Komentujte

7 Komentáře zapnuto "Hráč se v Call of Duty: WW2 dostal na nejvyšší úroveň, aniž by jedinkrát vystřelil. Video ukazuje, jak se mu to podařilo"

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
ph
Host

4:23 střílí ze samopalu….

FELiX
Host

Ještě jednou se podívejte na to video, rozhodně to nebylo bez výstřelů!!! Pistole…

Kabel
Host

Ano, pistol skutečně v ruce měl. Když se ale podíváš pořádně, tak z ní ani jednou nevystřelil 🙂

FELiX
Host

ano ano, proto tam má pistole 844 killů a další pušky taky dost…

IczNK
Host

Blbě nastavená hra kde se točíte neustále dokola. A mám podezření že cheatuje, tak ho neoslavujte 😉

JustLipo
Host

Ne né… kdepak cheaty. Podle pohybu to vypadá na používání klávesnice a myši a to Vám na konzoli udělá značnou výhodu.

Kasik
Host

aneb když nejste schopný hrát proti lidem na PC tak si hold musíte koupit klávesnici a myš na konzole… A přesně díky tomu FPS hry na konzolích jsou bez toho nehratelné…

TOPlist