Prodeje EVE: Valkyrie byly ještě horší než se myslelo. CCP Games už nechce mít s virtuální realitou nic společného

Islandské vývojářské studio CCP Games nenachází pozitivní slova pro technologii virtuální reality, které mnozí předvídají světlou budoucnost, ovšem současnost je spíše tristní. 

Šéf studia Hilmar Pétursson prohlásil, že se jeho firma z tohoto segmentu stahuje. Jako celek totiž vykazuje slabá prodejní čísla a jen mizivý růst. Původně přitom CCP Games na virtuální realitu hodně sázelo. Málem na ní ale prodělalo příslovečné kalhoty.

Tvůrci přitom do tohoto segmentu nevstupovali s přehnanými očekáváními. “Připravili jsme se na cestu s pomalým začátkem. Přesto jsme se dostali jen na zlomek toho, co jsme zpočátku očekávali,” prozradil Hilmar Pétursson serveru Rockpapershotgun.

Největším titulem byla akce EVE: Valkyrie, dále pak mobilní EVE: Gunjack a Disc-Hockey-Titel Sparc. Všechny byly komerčně neúspěšné, byť se oproti konkurenci prodávaly docela dobře. Ovšem síla celého segmentu je zkrátka mizivá.

Virtuální realita bude možná potřebovat 30 let, než bude opravdu úspěšná. Otázkou ale je, kdy začnete počítat,” odkazuje Pétursson na problém nových technologií, které mají velmi pomalé začátky, takže se nikomu nechce do nich příliš investovat, což celý nástup ještě zpomaluje.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na