Tvůrce lootboxů vysvětluje, proč jsou placené bedny ve hrách tak důležité

Luther Patenge nějakou dobu navrhoval lootboxy a mikrotransakce pro řadu free2play her. Přitom se musel držet celé řady zadání. Například, že náklady na vývoj musí být co nejnižší. Že pravděpodobnost, se kterou se ten který předmět ve hře objevuje, musí zůstat tajemstvím. Že hráči musí být odměněni za větší nákupy…

Vývojář ale také vysvětlil, proč se lootboxy vlastně objevily a jak to, že se pro herní průmysl staly natolik důležitými, že už se neobjevují jen ve free2play hrách, ale i v titulech, které si hráči musí koupit, jako naposledy ve Star Wars: Battlefront 2.

Elegantnější jsou obsahová rozšíření

Důvodem jsou samozřejmě peníze. Podle Luthera, který aktuálně pracuje na hře Ambition: A Minuet Power, se náklady na vývoj prvotřídních her za poslední roky velmi zvýšily, na druhé straně však stojí pořád stejně. Velké společnosti tak hledaly možnosti, jak na hrách přesto vydělat. Do zvyšování cen se nikdo pouštět nechtěl, a tak přišly na řadu mikrotransakce.

Přestože má Luther pro vydavatele her určité pochopení, také on považuje za mnohem elegantnější možnost, jak na hře vydělat, nejrůznější obsahová rozšíření, které poskytují nový zážitek a ne jen urychlují získání předmětů.

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na
TOPlist