Kdy vyjde recenze Kingdom Come: Deliverance? Hodnocením to nekončí

Už je to tady! Pro mnoho hráčů možná nejočekávanější hra roku, neřku-li několika posledních let – Kingdom Come: Deliverance – se začne prodávat 13. února. V tento den v 9:00 také padne embargo a internet zaplaví recenze tohoto očekávaného titulu.

Jistě jste napnutí jako kšandy, jak to s českým Kingdom Come: Deliverance nakonec dopadne. Ukáže Daniel Vávra zase jednou světu, jaký je to vývojářský borec? Dokáže navázat na úspěch Mafie a proslaví opět české vývojáře ve světě? Vrátí se uhlobaronovi Zdeňku Bakalovi jeho investice do vývoje hry? To jsou otázky, na které budeme v příštích dnech přeci jen schopni odpovědět fundovaněji než teď. Podle našeho recenzenta Radima Krýzla to však s Kingdom Come: Deliverance nevypadá vůbec špatně a hra má podle něj dobře našlápnuto. Zatím s ní však strávil jen několik hodin, což je na tak rozsáhlý titul málo.

Tip: HW požadavky Kingdom Come: Deliverance

Recenzi Kingdom Come: Deliverance v žádném případě nechceme podcenit, a proto hru necháme recenzenta nejprve řádně projít a dohrát. Nebudeme se tak nutně honit za prvním možným termínem publikace, ale vyčkáme na ten správný čas, kdy budeme schopni vyřknout ortel, za který se budeme moct kdykoliv postavit.

Tip 2: Pokud hru stále nemáte objednanou, koupit ji můžete v obchodě JRC a přispět tak na provoz serveru Gamebro.cz

Každopádně, zhodnocením hry to nekončí a pro příští týdny plánujeme vydávat řadu materiálů, které se budou týkat právě Kingdom Come: Deliverance. Zatím si můžete přečíst třeba náš hojně citovaný text o tom, jak se Němci chystají hru bojkotovat nebo článek o tom, proč hra nenabídne multiplayer. Všechny informace, které jsme publikovat nebo teprve publikovat budeme, pak najdete na kartě hry.

Související články

Komentujte

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na
TOPlist