Apex Legends je opravdu povedenou battle royale hrou – recenze

Jak známo, žánr Battle Royale her nemá co do popularity mezi hráči aktuálně konkurenci. Tituly jako Fortnite nebo Playerunknown’s Battlegrouds hrají každý den miliony lidí a zatím se nezdá, že by tento trend měl opadnout. Nečekalo se však, že se v brzké době podaří nabourat dominanci zmíněné dvojice titulů. Obzvlášť když do poslední chvíle nikdo netušil, Celý text

Far Cry New Dawn příjemně navazuje na pátý díl – recenze

Přibližně 17 let uběhlo od událostí z Far Cry 5. Oblast Hope County se po odpálené atomové bombě pomalu dává dohromady, obyvatelé se znovu odvažují vyjít ze svých bunkrů na povrch a země neobvykle barevně kvete. Dokonce lidé ani zvířata netrpí žádnými mutacemi, které by se při podobné výchozí situaci daly očekávat. Vlastně by všechno mohlo Celý text

Metro Exodus exceluje tam, kde předchozí díly a ztrácí v otevřeném světě – recenze

Metro 2033 se před devíti lety stalo skutečným překvapením. Hra stavěla na stejnojmenném románu a prostřednictvím hlavního hrdiny Arťoma vás vyslala do moskevské podzemky, kam se skryli všichni přeživší atomové války. Ale ani pod zemí nebylo přežití zrovna procházkou růžovým sadem – ostatně v tunelech se to jen hemžilo všemi možnými mutanty. V pokračování Metro: Last Light Celý text

Resident Evil 2 Remake je první aspirant na hru roku – recenze

Fanoušci kvalitních survival horrorů to v posledních letech měli opravdu těžké. Když pomineme indie scénu a tvorbu studia Frictional Games (Amnesia, SOMA), tak her, spadajících do tohoto žánru, se v posledních letech urodilo méně než šafránu. Alespoň těch, jejichž hraní by nás skutečně dokázalo děsit takovým způsobem, jako se to na počátku tisíciletí podařilo všem těm Silent Celý text

Battlefield 5 v multiplayeru náramně baví, přestože mu schází obsah – recenze

Zatímco Battlefield 1 před dvěma lety vzbudil mezi hráči multiplayerových akcí nadšení, musel Battlefield 5 už dlouho před vlastním vydáním bojovat se špatným image. Když vývojářské studio DICE vypustilo do světa první trailer, asi nečekalo, jakou vlnu negativních ohlasů tím spustí. Podobným situacím se lidově říká „shitstorm“ a vydavatel Electronic Arts s ním své zkušenosti má. Celý text

Dangerous Driving zná datum vydání. Podívejte se na nové záběry z nástupce Burnoutu

Pokud vás baví zběsilé závodní arkády, v nichž můžete proměnit okolí tratí v jednu velkou kůlničku na dříví a z aut soupeřů nadělat fašírku a neuspokojil vás rozporuplný Wreckfest od tvůrců série FlatOut, měli byste zbystřit. Studio Three Fields Entertainment, vedené zakladateli studia Criterion Fionou Sperry a Alexem Wardem totiž odtajnilo nové informace o připravované hře Dangerous Driving, která je prezentována jako duchovní nástupce legendární série Burnout.

Jak známo, žánr Battle Royale her nemá co do popularity mezi hráči aktuálně konkurenci. Tituly jako Fortnite nebo Playerunknown’s Battlegrouds hrají každý den miliony lidí a zatím se nezdá, že by tento trend měl opadnout. Nečekalo se však, že se v brzké době podaří nabourat dominanci zmíněné dvojice titulů. Obzvlášť když do poslední chvíle nikdo netušil, že vzniká hra jménem Apex Legends od vývojářského studia Respawn Entertainment, jež spadá pod jednoho z největších herních vydavatelů, společnost Electronic Arts. Když hra ale přímo po svém oznámení vyšla, stala se de facto přes noc hitem. Málokdo už dnes pochybuje o tom, že vyzývá na souboj samotné Fortnite.

Vychází očekávaná akce Crackdown 3. V recenzích i hodnocení hráčů propadá

Dlouhé roky vyvíjelo vývojářské studio Sumo Digital nesmírně ambiciózní akci v otevřeném světě Crackdown 3. Podle dostupných informací nechal vydavatel Microsoft tento titul několikrát předělávat, protože nesplňoval jeho představy. Nyní konečně přišlo na lámání chleba, protože Crackdown 3 vyšel právě dnes.

Online gaming vs. online gambling

Čtenářům našeho webu asi příliš nemusíme vysvětlovat, co je to online gaming. V zásadě jde o multiplayerové hraní některého z mnoha oblíbených titulů prostřednictvím internetu. Nutno dodat, že tato forma videoherní zábavy zejména v posledních letech nabírá na popularitě a že tento trend se jen tak nezastaví.

Přibližně 17 let uběhlo od událostí z Far Cry 5. Oblast Hope County se po odpálené atomové bombě pomalu dává dohromady, obyvatelé se znovu odvažují vyjít ze svých bunkrů na povrch a země neobvykle barevně kvete. Dokonce lidé ani zvířata netrpí žádnými mutacemi, které by se při podobné výchozí situaci daly očekávat. Vlastně by všechno mohlo být skvělé. Jen kdyby tu nebyla škodící skupina takzvaných Highwaymen pod vedením sester dvojčat Mickey a Lou.

Vychází bojovka Jump Force. Pyšní se manga hrdiny ze slavných značek

Společnost Bandai Namco Entertainment vypustila na trh očekávanou bojovou hru Jump Force, ve které se hráčům představí ti nejlepší manga hrdinové napříč slavnými sériemi manga komiksů a videoher.

Metro 2033 se před devíti lety stalo skutečným překvapením. Hra stavěla na stejnojmenném románu a prostřednictvím hlavního hrdiny Arťoma vás vyslala do moskevské podzemky, kam se skryli všichni přeživší atomové války. Ale ani pod zemí nebylo přežití zrovna procházkou růžovým sadem – ostatně v tunelech se to jen hemžilo všemi možnými mutanty. V pokračování Metro: Last Light už jsme se na povrch zemský podívali přeci jen častěji – ale i v něm se děj odehrával ponejvíce v Moskvě. To nejnovější třetí díl, který nese název Metro Exodus, se k těmto konstantám obrací zády.

Metro Exodus dopadlo v recenzích nadmíru dobře

První recenze zítra vycházející akce Metro Exodus už jsou venku a fanoušci série si mohou oddychnout – hra podle nich dopadla více než dobře. Průměrné hodnocení na portálu Metacritic dosáhlo velmi solidních 84 % a už se pravděpodobně příliš měnit nebude.

Letošní Call of Duty má na svědomí Infinity Ward a nabídne příběhovou kampaň

S novým rokem se pomalu, ale jistě začaly rozjíždět také spekulace kolem nového dílu série Call of Duty, který společnost Activision Blizzard ani tentokrát nevynechá, jak potvrdila svým akcionářům. Dokonce prozradila první informace.

Vzpomínka na sérii Mafia. Podívejte se na video o nejslavnější české hře

Už je tomu neuvěřitelných 17 let, co vyšel první díl série Mafia. Hra se okamžitě stala hitem, a to nejen v České republice, ale po celém světě. Do značné míry za to vděčila tehdy výjimečnému pojetí otevřeného města, ale tím hlavním byl napínavý příběh a hutná atmosféra. Čeští autoři se pak postarali ještě o druhý díl, ale trojka již byla plně v režii amerického studia. Podívejte se na vzpomínkové video partnerského kanálu.

Lákavé RPG The Outer Worlds se vybarvuje. Podívejte se na záběry z hraní

Pokud bychom měli vybrat černého koně herního průmyslu pro tento rok, sáhli bychom pravděpodobně po chystaném RPG The Outer Worlds. Ačkoliv na hře pracují legendy žánru, jež mají na svědomí sérii Fallout, zase tolik pozornosti se tomuto titulu nevěnuje, protože není podpořen masivní marketingovou kampaní.

Apex Legends pro Android a iOS už je na cestě

Málokdo by ještě začátkem února tipoval, že Fortnite bude v pozici nejoblíbenější hry světa v ohrožení. A přeci se to stalo. Společnosti Electronic Arts stačilo vydat vlastní Battle Royale titul Apex Legends, na který se hráči doslova sesypali. Poslední, dnes už pravděpodobně neaktuální, informace hovoří o 25milionové hráčské základně.

TOPlist