Čínské KFC praská ve švech. Hráči se snaží projíst k jedinečné herní postavě

Návštěvnost čínských poboček globálního fast-foodového řetězce KFC v posledních dnech prudce stoupla. Nestojí za tím přitom dramatická proměna chutí obyvatel říše středu, ale něco mnohem prozaičtějšího. Takzvané Chocobo menu. Že vám to nic neříká? Není divu.

Jde totiž o speciální spolupráci čínského KFC a společnosti Square Enix, která stojí za velmi oblíbenou online hrou Final Fantasy XIV. Jednou z jejích nedílných prvků jsou takzvaní “mounti”. Tedy vymyšlená zvířata, na kterých mohou hráči jezdit.

A právě jednoho takového mounta je možné získat pouze s nákupem onoho menu v řetězci rychlého občerstvení. Jde o takzvaného Fat Black Chocoba, který má podobu tlustého černého kuřete, což je taková asijská specialitka.

Pořádná porce jídla

Původně bylo do oběhu puštěno pouhých 300 000 kódů, což nevedlo k ničemu jinému než tlačenici hráčů v KFC. Díky velkému zájmu však byla akce následně prodloužena na neurčito.

Někteří hráči si nicméně stěžují na specifika této marketingové akce. Takzvané Chocobo menu je totiž k mání za více než 300 Kč a obsahuje pořádnou nálož jídla. Jde double chicken burger, veganský houbový burger, kachní závitek, kuřecí křídla, dvě pepsi a dva broskvové čaje.

Vzhledem k náloži jídla je poměrně zajímavé, že kolem celé akce vznikl jakýsi komunikační šum, v důsledku kterého se řada hráčů snaží celé menu dojíst, aby kód získala. To už sice bylo společnostmi vyvráceno, ale legenda žije dál svým životem…

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 3 Prumer: 5]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na