Čínské KFC praská ve švech. Hráči se snaží projíst k jedinečné herní postavě
Návštěvnost čínských poboček globálního fast-foodového řetězce KFC v posledních dnech prudce stoupla. Nestojí za tím přitom dramatická proměna chutí obyvatel říše středu, ale něco mnohem prozaičtějšího. Takzvané Chocobo menu. Že vám to nic neříká? Není divu.
Jde totiž o speciální spolupráci čínského KFC a společnosti Square Enix, která stojí za velmi oblíbenou online hrou Final Fantasy XIV. Jednou z jejích nedílných prvků jsou takzvaní “mounti”. Tedy vymyšlená zvířata, na kterých mohou hráči jezdit.
A právě jednoho takového mounta je možné získat pouze s nákupem onoho menu v řetězci rychlého občerstvení. Jde o takzvaného Fat Black Chocoba, který má podobu tlustého černého kuřete, což je taková asijská specialitka.
Pořádná porce jídla
Původně bylo do oběhu puštěno pouhých 300 000 kódů, což nevedlo k ničemu jinému než tlačenici hráčů v KFC. Díky velkému zájmu však byla akce následně prodloužena na neurčito.
Někteří hráči si nicméně stěžují na specifika této marketingové akce. Takzvané Chocobo menu je totiž k mání za více než 300 Kč a obsahuje pořádnou nálož jídla. Jde double chicken burger, veganský houbový burger, kachní závitek, kuřecí křídla, dvě pepsi a dva broskvové čaje.
Vzhledem k náloži jídla je poměrně zajímavé, že kolem celé akce vznikl jakýsi komunikační šum, v důsledku kterého se řada hráčů snaží celé menu dojíst, aby kód získala. To už sice bylo společnostmi vyvráceno, ale legenda žije dál svým životem…
Komentujte