Co dělá EA se značkou Star Wars, je trapné, tvrdí autor Rogue One

Gary Whitta je scénáristou povedeného snímku Rogue One: A Star Wars Story a vedle filmových má také herní zkušenosti. Kromě jiného pracoval jako autor příběhu ve hrách jako Gears of War, starý Prey a The Walking Dead od Telltale Games. 

V rámci podcastu Kinda Funny Games Daily se nyní podělil o svůj názor na aktivity společnosti Electronic Arts týkající se značky Star Wars, na kterou má tato firma ve videoherní branži exkluzivní licenci. Dosavadní ovoce spolupráce EA a Disney je podle Whitty “trapné” až “katastrofální”.

Smlouva byla uzavřena v roce 2013, a to na deset let. Teď jsme tedy přibližně v polovině. Představme si, že bych byl Bob Iger, šéf Disney, a zavolal do EA. Podívejme se na to, co jste do této chvíle udělali. Okay, máme tu dva Battlefronty, jeden z nich úplně bez příběhu, oba tak nějak průměrné a jeden z nich se navíc stal marketingovou katastrofou kvůli lootboxům. A to nejen pro EA, ale pro celé Disney a značku Star Wars,” nechal se slyšet příkrý Gary Whitta.

Star Wars: Battlefront 2 doplatil na mizerně implementované mikrotransakce.

Zrušené hry se kupí

Tím ale jeho tiráda neskončila. Pustil se totiž do zrušených projektů. Mezi ně patří zajímavé linární dobrodružství ve stylu Uncharted, na kterém pracovala zkušená autorka Amy Hennig. A také nedávno zrušený titul s otevřeným světem, který vznikal nejprve u Visceral Games a pak u EA Vancouver.

Mohla to být obří hra s otevřeným světem na motivy Star Wars. Bohužel ale byla zrušena.

Byla tu možnost lineárního Star Wars dobrodružství ve stylu Uncharted, na kterém pracovala také scénáristka Uncharted, která je možná nejlepší v celé herní branži. Vypadalo to skvěle. A bylo to zrušeno. Všechny prvky skončily v nové, větší a ambicióznější hře s otevřeným světem od EA Vancouver. Také zrušeno. Okay, co tu máme dále? Nic. Tak to je výsledek pětileté práce.

Whitta nepovažuje za pravděpodobné, že by Disney společnosti Electronic Arts smlouvu po jejím uplynutí prodloužila, pokud by to takto šlo dále. EA má přitom z Hvězdných válek aktuálně jediné želízko v ohni. A tím je Star Wars Jedi: Fallen Order, který by měl pravděpodobně vyjít koncem tohoto roku.

Loading...
Ohodnoťte článek
[Celkem hlasů: 4 Průměr: 5]

Související články

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

3 Komentáře zapnuto "Co dělá EA se značkou Star Wars, je trapné, tvrdí autor Rogue One"

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Hulibrk
Host
Spíš bych se zeptal co dělá EA a Disney se značkou Star Wars. Nejen hry, ale hlavně i filmy šly naprosto do háje, sice máme do tohoto filmového universa přírůstek každý rok, ale každý jeden z nich je naprosto nekoukatelný, nejenže uráží fanoušky původních filmů ale k tomu i všechny ostatní, kdo mají v hlavě mozek. Kdykoliv si raději pustím velmi průměrné a nehezké Klony útočí, než cokoliv s touhletou rasově korektní, ME TOO, LGBT partou, s příběhem jehož scénář se napsal u Mickey Mouse na záchodě, do kterého se potom spláchl jakýkoliv respekt ke všem původním postavám, ale hlavně… Číst vice »
Karel
Host

Vemte si příklad z Jedi Academi 2 a přestaňte vytvářet takovéto nechutnosti. Ach jo. Je tu jistě tolik hráčů co by se rádo ponorilo do světa Star Wars ale tímhle to jen nechali umřít.😞

Vladimir
Host

Aspon se EA pěkně odkopává a ukazuje nám, jakým způsobem se tam krásně pracuje. Jakmile to nejde vydat nedodělané, oblepené hromadou DLC nebo aspon s lootboxem, tak nejsou schopni udělat nic. Které jejich hry mají opravdu nějakou hodnotu. Dokonce i Battlefront 2 je ve výsledku přeskinovaný Battlefield, který se začíná podobat serii FIFA. Každý rok stejná hra s drobnou úpravou, u Battlefieldu je to místo soupisek prostředí.

TOPlist