Herní svět se podle EA změnil. Je zapotřebí nové strategie

Electronic Arts představilo své aktuální finanční výsledky, které byly poznamenány komerčním neúspěchem Anthem. Firma nesdělila konkrétní prodeje, pouze investory informovala o tom, že nesplnily očekávání. Šéf EA Andrew Wilson každopádně informoval o tom, že společnost bude nadále vývojářské studio Bioware podporovat, stejně jako další rozvoj Anthem.

Do budoucna chce EA stále nabízet “live service” hry, ovšem zaměří se na jejich optimalizaci. Wilson také uvedl, že vydávání her už nefunguje tak jako dříve. Zejména hry s otevřeným světem a hry koncipované jako služba potřebují jiné strategie. Proto je třeba se zaměřit na nalezení nových cest, jak takové projekty pojmout. Zatímco například Bioware dříve vytvářelo hry, které nabízely 40 až 80hodinový zážitek, nyní bylo jejich cílem vytvořit hru, u které hráči stráví 100, 200 nebo 300 hodin. Takto rozsáhlé tituly nutí vydavatele změnit interní procesy. Zejména jmenuje vývoj a kontrolu kvality.

Kromě toho je třeba změnit marketingovou strategii tak, aby hráčům lépe vysvětlila koncepty “live service” her. EA chce prozkoumat také nové způsoby vydávání her, které se používají například v Asii. Zde jsou běžné takzvané “soft launche”, kdy je spuštěna hra, o níž se ví, že ještě není stoprocentně optimalizovaná.

Ohodnoťte článek
[Celkem hlasů: 2 Průměr: 5]

Mohlo by vás zajímat

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

2 Komentáře zapnuto "Herní svět se podle EA změnil. Je zapotřebí nové strategie"

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Stacho
Host
Tak tohle je brutální článek. “Kromě toho je třeba změnit marketingovou strategii tak, aby hráčům lépe vysvětlila koncepty “live service” her” A já si naivně myslel, že společnosti by měly vydávat hry o které mají hráči zájem. A ono přitom vydávají a potom vysvětlují hráčům, že o ně mají mít zájem. A potom: “EA chce prozkoumat také nové způsoby vydávání her, které se používají například v Asii. Zde jsou běžné takzvané “soft launche”, kdy je spuštěna hra, o níž se ví, že ještě není stoprocentně optimalizovaná” Tak nějak mám pocit, že tohle je posledních pár let zcela běžná praxe. Jen… Číst vice »
Drobek
Host

Bioware dříve vytvářelo hry, které měly silný příběh, který vás vtáhl, skvělou hratelnost a u kterých těch 100, 200 nebo i 300 hodin šlo bez problémů s nadšením vydržet a daly se hrát znova a znova, ale pak přišlo EA a konec téhle smutné pohádky už všichni známe.

TOPlist