Konečně pořádné informace k očekávané akci God of War

Ohledně chystané akce God of War jsme se toho dosud dozvěděli velmi málo na to, že má hra vyjít v poměrně brzké době. To se teď ale změnilo a autoři konečně pustili pořádnou porci informací o hlavních hrdinech, zbraních a boji, které si teď pro přehlednost shrneme v bodech.

God of War v bodech

  • Boje staví na prioritizaci nepřátel a nebudou už tak chaotické jako v předchozích dílech. Někteří nepřátelé budou imunní vůči Leviathanu, což je Kratosova zbraň a některé nebude možné rozkymácet.
  • Kratos bude moct využít okolí ve svůj prospěch, takže dokáže vyřešit bojovou situaci mnoha způsoby.
  • Leviathan bude možné vrhat, abyste omráčili nepřátele. Zbraň budete moct tlačítkem opět přivolat zpět. Štít používá Kratos jak na odražení nepřátelských útoků, tak na provádění zvláštních útoků.
  • Kratosův syn Arteus nebude přímo ovladatelný, ale měl by fungovat jako svého druhu speciální schopnost. Pokud ji spustíte, napadne Arteus určité nepřátele. Zasype je deštěm šípů, což by je mělo ochromit a učinit zranitelnějšími pro Kratosovy útoky.
  • V God of War nebude možné žádné skákání ani plavání. Dvojice hlavních hrdinů však na určených místech bude používat lodě.
  • Všechny schopnosti, zbraně a vybavení bude ve hře možné vylepšovat. Nejrůznější upgrady se projeví také ve schopnostech Artea.
  • V novém God of War nebude chybět systém craftingu, tedy výroby vlastních předmětů, byť o něm není nic víc známo.
  • Zbraň Leviathan disponuje několika sloty pro runy. Ty mohou změnit vlastnosti sekyry a tím pádem i provedení lehkých a těžkých úderů.
  • Autoři zatím nechtěli prozradit nic o dalších zbraních, zmínili však, že Leviathan a Kratosův štít budou hlavními hvězdami hry. Další zbraně tak budou spíše doplňkové.

Tvůrci God of War se také pochlubili tím, že nový díl přinese o poznání jiný typ zážitku než díly předchozí. Nejenže čerpá ze severské namísto řecké mytologie, ale Kratos už nebude takovým pořezem, který bez mrknutí oka vyzývá na souboj všechny bohy. Tentokrát má působit mnohem zranitelněji a opravdový chaos na obrazovce vypukne jen tehdy, pokud se dostane do “sparťanské ráže” (se stejnojmenným fotbalovým klubem to nemá nic společného).

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na