Lucasfilm zklamal fanoušky. Zatrhl remake Star Wars: KotOR v Unreal enginu 4

Společnost Lucasfilm, která spadá pod koncern Disney, zamezila pokračování připravovaného fanouškovského remaku skvělého RPG Star Wars: Knights of the Old Republic. Projekt vznikal pod názvem Apeiron a jeho cílem bylo převést legendární titul do moderního Unreal enginu 4. Vývoj běžel už roku 2015, teď ale neslavně končí. Webová stránka projektu už je offline.

Celou situaci na svém Twitteru vysvětlil člen vývojářského týmu, Taylor Trotter. Uveřejnil také dopis od Lucasfilm, ve kterém společnost autory vyzývá k ukončení tvorby remaku Star Wars: KotOR. Po několika dnech přemýšlení se tým rozhodl projekt skutečně uzavřít, protože se nechtěl dostat do právních tahanic s velkou korporací.

Fanouškovské vývojářské studio Poem mělo se hrou velké plány. Nemělo jít pouze o opatření moderního grafického kabátku, ale remake se vším všudy, včetně modernizace řady prvků a přidání několika nových. Titul tak měl obsahovat například možnost zcela přizpůsobitelných světelných mečů. Mělo být také možné celou hrou projít z pohledu první osoby.

Na sociálních sítích se objevily také nařčení tvůrců, že tímto projektem pouze chtěli upoutat na své schopnosti a nikdy neměli v plánu ho dokončit. Těžko říct, kolik je na tom pravdy, ale zdálo se, že vývoj postupuje neustále kupředu, byť po malých krůčcích.

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

3 Komentáře zapnuto "Lucasfilm zklamal fanoušky. Zatrhl remake Star Wars: KotOR v Unreal enginu 4"

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Funboy
Host
Jako já se nedivím, představte si, že jste autorem nějakého fantasy universa a kde jakej kokot si dovoluje dělat vlastní spin off, taky bych byl nasranej a hnal to k soudu. Otázkou samozřejmě zůstává, do jaké míry tyhle různé módy prospívají samotné značce jednoznačně, ale Starwars nepotřebuje modderskou komunitu a proto si je můžou dovolit poslat do prdele. Kdyby to bylo začínající studio s nějakým titulem, tak by se za ně modlili 😀 Podívejte se co dokázala třeba modderská komunita kolem Mount and Blade, ta hra byla prakticky mrtvá po vydání, jen pár fanatických idiotů si ji koupilo(patřím mezi ně),… Číst vice »
Tiberios
Host
Tohle je širší problém, který se netýká jen StarWars. Zrovna minulý měsíc zase zakázala CBS fanouškovský projekt Stage 9. Také to bylo vyvýjeno na Unreal 4, ale nešlo o hru, ale o virtuální prohlídku Enterprise-D ze Star Treku. Mnoho lidí se podílelo na vývoji několik let. Fanoušci do toho investovali svoje nadšení a úsilí, které produkovalo kvalitu a preciznost, kterou by projekt od komerční firmy nikdy neměl. Celé to vznikalo bez zájmu na tom cokoliv vydělat a dokonce se zvažovalo, že by to v budoucnu nabídli CBS, aby to mohlo pokračovat i s oficiálním posvědcením. Ale CBS z ničehonic poslala… Číst vice »
Knight
Host

žádné překvapení, disney jsou svi*ě… dobrou star wars hru nevydají, ale fan projekty se snaží blokovat co to jde. Lando Pando Soy wars byly kolosální fail a oni se i přesto nadále snaží naštvat fandy… disney wars u mě není canon a díky bohu za mod opposition do army 3… nejlepší SW zážitek

TOPlist