Na balení chipsů se objevilo logo nového Call of Duty

Foto: Activision

Během května se objevily zvěsti o tom, že nový díl série Call of Duty by mohl nést podtitul Cold War nebo se přinejmenším odehrávat za dob studené války. Nyní se ale zdá, že informace byly pravdivé.

Na balení tortilla chipsů od americké značky Doritos se totiž objevila reklamní kampaň na dvojnásobné množství zkušeností v Call of Duty: Black Ops Cold War. Zároveň obsahuje do té doby nespatřené logo hry a také informuje o tom, jak dlouho bude akce začínající 5. října trvat. Což by tedy mohlo naznačovat, že se nového Call of Duty dočkáme letos v říjnu. Byť tedy ještě není žádné datum oficiálně potvrzené. Nicméně by to nebylo zase tak překvapivé, protože loni vyšlo Modern Warfare taktéž během října.

Před nedávnem se navíc na Microsoft Storu vynořil tajemný projekt s názvem The Red Door. Jako vydavatel zde byla uvedena společnost Activision. Navíc šlo o žánr střílečky a projekt měl rating 18+. Podle spekulací mělo jít o uzavřené testování právě nového Call of Duty.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 2 Prumer: 5]

Hráč s láskou ke komiksům a popkultuře. Příležitostný sportovec a milovník adrenalinu.

2
Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
pikofak
Host
pikofak

nemáte buřta navíc?

pikofak
Host
pikofak

nebo klobásu s křenem