Need for Speed mění vývojáře. Ti dosavadní neměli podle EA dost talentu

Need for Speed se rozhodlo přeparkovat. Oblíbené značce se v posledních letech, kdy byla v rukou vývojářského týmu Ghost Games, příliš nedařilo, přestože poslední díl Need for Speed: Heat nebyl zase tak špatný. Vydavatelská společnost Electronic Arts ale sérii zjevně chce postavit zpět na nohy se vším všudy.

Need for Speed se tak vrací do rukou vývojářského týmu Criterion, který má bohaté zkušenosti se závodními hrami. V roce 2010 a 2012 se postaral od hráči oblíbené Need for Speed: Most Wanted, respektive Hot Pursuit. Následně se však studio začalo věnovat jiným projektům, například vesmírným bojům ve Star Wars: Battlefront 2 nebo battle royale módu pro Battlefield 5. Teď se tedy britské studio vrací na rozžhavený asfalt.

Ghost Games neměli podle EA talent

Velkých změn dozná studio Ghost Games, které se právě přejmenovává na EA Goethenburg. Pod novou značkou budou Švédové v první řadě zodpovědní za vývoj enginu pro všechny hry od EA. Po restrukturalizaci zůstává ve firmě 30 vývojářů kreativních profesí, ale jejich budoucnost je nejistá.

EA jako důvod pro restrukturalizaci udává skutečnost, že přes veškerou snahu a mnoho pokusů se do Goethenburgu nepodařilo dostat dostatek talentovaných lidí pro tvorbu AAA her. V případě Criterionu se pak vydavatel může opřít o dlouhodobější a zkušenější infrastrukturu.

Možná tak konečně končí hluché období série Need for Speed, které trvá už od roku 2013, kdy Ghost Games vytvořili Need for Speed Rivals. Ostatně, přečtěte si obsáhlý článek o historii celé značky.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na