Největší online průšvihy příštího roku? Hráči tipují Star Citizen
Vytvářet velkou online hru patří k nejnáročnějším a nejriskantnějším činnostem v herním průmyslu vůbec. Do takového titulu je nutné hodně investovat, aby měl na přesyceném trhu vůbec nějakou šanci a vyhlídky na úspěch jsou velmi nejisté. Oborový web MassivelyOP se každoročně ptá svých čtenářů, o kterých hrách si myslí, že propadnou. Výsledky jsou docela pikantní, však posuďte sami.
Velká očekávání, velký problém pro Star Citizen?
Tentokrát (tedy pro rok 2018) s velkým náskokem “zvítězil” očekávaný vesmírný simulátor Star Citizen od Chrise Robertse. Pravdou je, že očekávání v tento titul jsou tak obrovská, že budou těžko splnitelná a navíc se vývoj táhne velmi dlouho, což v mnohých vzbuzuje obavy. Na druhou stranu, autorům se na hru podařilo vybrat stovky milionů dolarů, takže mají za co tvořit. Přesto – Star Citizen a jeho singleplayerová odnož mohou být peckou, ale stejně tak dobře jednou z největších herních katastrof všech dob.
Slavný vývojář v problémech
Na druhém místě se umístil problematický titul Shroud of the Avatar od dalšího slavného herního génia – Richarda Garriotta. Zde už hráči mají tu výhodu, že mohou soudit na základě předběžného přístupu, byť hra oficiálně vyjde až 27. března 2018. A nutno říct, že první dojmy nejsou zrovna pozitivní. Hráči si stěžují na mizernou kvalitu questů a cítí se poněkud podvedení, když hra explicitně neměla být MMORPG hrou a nakonec přesně takovou je. Také s velkou pompou oznámený offline mód není ani zdaleka tím, čím sliboval být.
Třetí místo zaujímá už běžící onlinovka Wildstar, se kterou to ale vzhledem ke klesajícímu počtu hráčů nevypadá vůbec dobře a čtenáři tak tipují, že rok 2018 pro ni bude konečným. Na předních pozicích se překvapivě umístila také Destiny 2, od které řada hráčů čekala víc a navíc je vývojářské studio Bungie rozezlilo svou aktuální, vysloveně protihráčskou politikou.
A jak to vidíte s onlinovkami v roce 2018 vy?
Souhlas 😀
https://youtu.be/fzWG2KEou0k