Vampire Bloodlines 2 v ohrožení? Hra byla odložena a hlavní tváře vývoje dostaly výpověď

Foto: Hardsuit Labs

Očekávané RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 mělo původně vyjít v březnu tohoto roku. Bylo ale několikrát odloženo a naposledy to bylo o pořádný kus, až do roku 2021, a to ještě na blíže nespecifikovaný termín. Jako by toho nebylo málo, teď přichází další špatná zpráva. Vývojářské studio Hardsuit Labs se totiž rozloučilo se dvěma významnými postavami vývoje. Jde o hlavní scénáristu Briana Mitsodu a kreativního ředitele Ka’ai Cluneyho.

Hlavní scénárista Brian Mitsoda a kreativní ředitel Ka’ai Cluney už nejsou členy týmu Hardsuit Labs. Šlo o vzájemné rozhodnutí vedení Hardsuit Labs a Paradox Interactive,” stojí v tiskové zprávě, kterou vypustila vydavatelská společnost Paradox Interactive. “Ceníme si přínosu Briana a Ka’ai, kteří významně přispěli k etablování děje a temné atmosféry hry a podíleli se na tom, aby se ze hry stal opravdový nástupce legendárních Bloodlines. Oběma přejeme do budoucna vše dobré.

Z tiskové zprávy vyplývá, že hlavní tváře vývoje Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 neodešly dobrovolně, ale byly odejity, což nahrává zákulisním informacím o tom, že vývoj neprobíhá úplně ideálně a hra není v takovém stavu, v jakém by měla být.

Scénárista je z výpovědi rozčarován

Pro Mitsodu, který se podílel už na příběhu prvního dílu z roku 2004, stejně jako Cluneyho, byl Bloodlines 2 srdcovou záležitostí, na které oba nechali pět let svého života. Náhradou má být kreativní poradce Alexandre Mandryka, který se podílel na sériích Assassins Creed a Far Cry. Změny se podle vydavatele odehrály proto, že autoři chtějí dát hráčům “co možná nejlepší Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2“.

Brian Mitsoda k celé věci každopádně nemlčel a pro RockPaperShotgun vyjádřil své zklamání a frustraci. “To, že to pro mě byl šok, je ještě podhodnocení celé situace. Na Bloodlines 2 jsem pracoval téměř pět let. Příběh a hlavní obsazení byly původně koncipovány v mém obývacím pokoji. Pomáhal jsem s návrhy pro Hardsuit Labs a při plánování projektu v Paradoxu v Las Vegas. Od začátku jsem byl zodpovědný za příběh a pracoval jsem mnoho víkendů, aby pokračování dostálo kvalitám Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Nikdy mi nebylo naznačeno, že se mi to nedaří.” Dodal také, že přestože trpí sociofobií, podílel se na nejrůznějších marketingových a PR akcích s fanoušky, vzhledem k tomu, jak moc mu na nich záleží.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na