Čeští Space Engineers vylepšují neuspokojivou fyziku. Objekty už nebudou nečekaně explodovat

Český hit Space Engineers od studia Keen Software House Marka Rosy už je čtyři roky ve fázi předběžného přístupu, což je opravdu dlouho a už by to chtělo nějaký posun směrem k finální verzi. Nicméně hráči jsou stále spokojeni a hra se těší vysokým hodnocením.

Stále přetrvávající nepříjemností je ale nevyvážená fyzika Space Engineers. Ta například způsobuje, že nečekaně explodují objekty, které explodovat nemají. Autoři o tomto neduhu vědí a snažili se ho v několika updatech odstranit. To se ale dosud zcela nepodařilo. Nicméně právě vycházející update 1.185.0 by to konečně měl dokázat.

Limity stále existují

Autoři kromě toho slibují méně lagů a také systém varování, který vám dá vědět, pokud vašim konstrukcím hrozí zvýšené riziko exploze. Aby tvůrci dokázali, že takzvaný Clanging, tedy (většinou) nechtěné explodování objektů, ze hry skutečně zmizel, zveřejnili ukázkové video, které to demonstruje.

Přes všechny opravy ale šéf studia Marek Rosa varuje před tím, že engine Space Engineers má své limity. “Herní fyzika je teď mnohem stabilnější a výtvory by se normálně neměly zničit, explodovat nebo dělat nekontrolované věci. Pokud ale hráči překročí bezpečné parametry (například pomocí modů nebo in-game sliderů) a dovedou engine na limit, mohou se věci stále vymknout kontrole.”

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na