Cyberpunk 2077 chce posunout hranice herního průmyslu. Hardwarová omezení pro něj nepředstavují problém

Vývojářské studio CD Projekt RED se netají tím, že pomocí svého Cyberpunku 2077 chce posunout hranice možného v herním průmyslu. Mnozí mají za to, že tady vzniká nejvelkolepější hra všech dob. Zároveň se ale objevují obavy, aby autory v jejich snažení příliš neomezovaly hardwarové možnosti, protože hra přeci jen bude muset vyjít pro aktuální generaci konzolí, která už není zrovna tím nejmodernějším železem.

K tématu se vyjádřil jeden z grafiků Cyberpunk 2077, Maciej Pietras. Na otázku CG Magazinu, zda je současný hardware neomezuje, odpověděl následujícím způsobem. “Ale ne, popravdě řečeno víme od začátku, že vyvíjíme pro PC, Playstation 4 a Xbx One. Proto jsme od samého začátku začali s optimalizačním procesem. Je to patrné, když se podíváš na demo, které běží na PC s i7 a 1080Ti, což nejsou žádné astronomické požadavky. Je to tak proto, že jsme od začátku přemýšleli o optimalizaci, o tom, jak funguje streaming a o tom, jak implementovat globální nasvícení, a to tak, aniž by to přetížilo PC nebo GPU. Od začátku to zohledňujeme a vše pro to optimalizujeme.

Také proto, že autoři Cyberpunk 2077 optimalizují od samotného začátku, nemusí se potýkat s velkými omezením v realizaci svých myšlenek. Ostatně CD Projekt nasbíral řadu cenných zkušeností už při vývoji Zaklínače 3.

Cyberpunk 2077 zatím nemá stanovené datum vydání, ale množí se náznaky, že by mohl vyjít už příští rok.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na