Seriál Star Wars: The Mandalorian byl z poloviny vytvořen na Unreal enginu

Herní vývojáři mají dnes k ruce mocné nástroje, které si od nich vypůjčují i samotní filmaři, kteří potřebují za rozumný peníz vytvořit atraktivní efekty. Tak jako v případě seriálu The Mandalorian z univerza Star Wars od společnosti Disney. Scény měla na starost renomovaná společnost Industrial Light & Magic. Ta si přitom tentokrát výrazně vypomohla použitím Unreal enginu od Epic Games. S jeho pomocí prý vznikla polovina všech scén seriálu.

Digitální sety nebyly v případě The Mandalorian prerenderované, ale představovaly je 3D objekty herního typu, které byly renederované na výkonných grafických čipech společnosti Nvidia. Podle filmového štábu, který celý proces vzniku objasnil v níže přiloženém videu, má tato technologie obrovské výhody, kdy výsledek lépe odpovídá představám tvůrců. Zároveň herci vidí prostředí, v němž se scéna odehrává a nemusí to jen předstírat před zeleným plátnem. A v neposlední řadě tu je pochopitelně faktor výrazné úspory nákladů.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na