Skull & Bones – proč to nebude Assassin’s Creed

Svými námořními bitvami připomíná Skull & Bones svého duchovního otce Assassin’s Creed 4: Black Flag tak silně, že to svádí k myšlence, zda tuhle část tvůrci ze hry pouze nevypreparovali pro nový projekt. Podle Ubisoftu má ale Skull & Bones vlastní identitu a nebude se hrát v žádném ohledu jako Assassin’s Creed.

Kreativní ředitel projektu Justin Farren vysvětlil Gamespotu, že původní myšlenka skutečně pochází z Black Flag, ale vývoj novinky probíhá zcela autonomně. On sám se na zabijácké sérii podílel jako producent.

Když se vývoj Black Flag chýlil ke konci, zkoušel vývojářský tým všechno možné, například umožnit hru dvou hráčů. Podle Farrena to byl opravdu magický zážitek, když jste se mohli plavit s kamarádem a společně se postavit nepřátelům. To přivedlo tvůrce na nápad, že by z toho mohlo vzniknout něco samostatného.

Lodní porno

“Assassin’s Creed je speciální fantazie, ve které jde o to být asasínem a schovávat se v davu. To není ta hra, kterou bychom chtěli dělat. Chtěli jsme něco, kde bychom mohli ukázat sílu obrovských lodí. Říkejte tomu třeba “lodní porno”. Soustředili jsme se na detaily, abychom lodě opravdu přivedli k životu. Lidé Jackdaw milovali. Teď chceme, aby měli vlastní jackdaw, se kterou si vytvoíří vztah a kterou si budou moct upravovat a vybavovat podle svého,” říká Justi Farren.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Redaktor zpravodajství serveru Gamebro.cz. Milovník příběhových her, ať už těch akčních nebo RPG.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na