Ambiciózní závody OnRush zcela propadly. Tisíc prodaných kusů má za následek propouštění

Závody OnRush jsou tak trochu zvláštní. Jejich autoři ze studia Evo jsou v žánru velmi zkušenými borci a samotná hra měla značné ambice. Společnost Codemasters, která hru vydávala, se k ní ale stavěla tak trochu macešsky a do marketingu neinvestovala zrovna ve velkém. Kdo ví, možná už některému z manažerů bylo jasné, že o velký úspěch nepůjde, a tak nechtěl pálit další prostředky.

Pokud tomu tak skutečně bylo, měl dotyčný pravdu. OnRush kdovíjak nezaujala v recenzích a po prodejní stránce propadla. A to tak, že nečekaně brutálně. Hry se v domovské Velké Británii v krabicové podobě prodal pouhý jeden tisíc kusů. Ve vývojářském studiu Evo se následkem špatných prodejů začalo propouštět ve velkém. Odnesl to i samotný šéf vývoje, Paul Rustchynsky.

Tento vývojářský tým zkrátka nemá štěstí. Ještě pod Sony fungoval jako Evolution Studios, ale tam ho stihl ještě horší osud – byl zcela rozpuštěn. Následně se znovu etabloval pod křídly Codemasters, ale jak se zdá – dopadne stejně.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Redaktor zpravodajství serveru Gamebro.cz. Milovník příběhových her, ať už těch akčních nebo RPG.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na