Bioware chce vytvářet menší experimentální hry. Kreativní nápady mu nechybí

Vývojářské studio Bioware je dobře známé svými velkými epickými RPG. Od Baldur’s Gate přes Knights of the Old Republic až po Mass Effect a Dragon Age tvořili Kanaďané úžasné přípravy v propracovaných univerzech. Aktuálně studio pracuje na dalším velkém projektu – Anthem. Ale pokud by si šéfové studia mohli vybrat, rozhodně by nešli pouze cestou “větších a epičtějších” her. 

Rád bych se dostal do situace, kdy bychom samozřejmě pracovali na naší další velké věci, ale vedle toho dělali na několika experimentech. Chtěl bych se dostat do bodu, kdy bychom dělali něco jako krátké filmy a kdy bychom si mohli říct, že zrealizujeme pár kreativních myšlenek, které bychom rádi vydali,” vysvětluje šéf studia Casey Hudson.

V podstatě by mělo jít stále o prvotřídní herní produkce, ale v menších rozměrech. Producent studia Mark Darrah v souvislosti s takovými projekty mluví o nezávislých AAA hrách a dává za příklad Valiant Hearts a Grow Home od Ubisoftu. Podobné hry přinášejí do herního průmyslu něco nového a zároveň nestojí obrovské prostředky jako ty skutečně obří projekty, kterým je třeba právě Anthem.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na