Game over pro online akci Paragon. Tak trochu za to může Fortnite od stejného studia

Vývojářské studio Epic Games si od své online hry Paragon slibovalo velké věci. Chtělo si ukrojit pořádný krajíc lukrativního koláče takzvaných MOBA her. Brzy však poznalo, že se v žánru těchto online arénovek prosadit není nic jednoduchého. Následoval složitý dvouletý boj o prosazení titulu na trh, který nakonec končí neúspěchem a ukončením provozu Paragonu. To přišlo definitivně 27. dubna.

S jiným studiem by to po takovém kroku vypadalo špatně, protože v projektu Paragon utopil Epic Games spoustu prostředků, které se mu z velké části nevrátily a už ani nevrátí. Jenže Epic také provozuje Fortnite, což je dnes jedna z těch úplně nejoblíbenějších a nejvýdělečnějších her, takže si troufáme tvrdit, že nějaký Paragon je mu momentálně docela ukradený, když jeho hit generuje miliardové příjmy každý měsíc.

Objevují se také četné hlasy, že to byl právě úspěch Fortnite, co tvůrcům umožnilo projekt Paragon definitivně odpískat. Zatímco vývoj Fortnite je na jeho úspěch relativně snadný a hráči přibývají tak nějak sami, v případě Paragonu se tvůrci mohli stavět na hlavu a dělat psí kusy – a stejně to nepomáhalo.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

1
Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Vlasta
Host
Vlasta

Hromada lidí to přestala hrát jen kvůli změně karetního systému, bylo těžké se v tom potom zorientovat. Studio mohlo uznat chybu a vrátit původní karetní systém a vrátili by se i hráči. Herní základna byla dost velká aby se hra vyplatila kdyby ale uznali ty chybu s těmi kartami. Za mě je to obrovská škoda, nejlepší MOBA game kterou jsem hral. Ta hra si našla místo v mém srdci, obrovská škoda.