Phoenix Point je duchovním nástupcem série XCOM. Ještě před vydáním se mu daří vydělávat miliony měsíčně

Velká očekávání hráčů vkládaná do hry Phoenix Point zajišťují jejím tvůrcům pravidelný příjem ještě před vydáním. Díky předobjednávkám se vývojářskému týmu Snapshot Games daří získávat přibližně 100 000 dolarů, tedy asi 2 miliony korun, měsíčně.

Sumu prozradil zakladatel studia David Kaye. Největším jménem v týmu je však Julian Gollop, pod jehož vedením Phoenix Point vzniká a který kdysi vymyslel slavnou sérii XCOM. Právě jejím duchovním nástupcem chystaná hra je.

Na oficiálním webu Phoenix Pointu je možné si předobjednat různé verze hry a sběratelské edice. Stojí v rozmezí 30 a 250 dolarů. Například 50dolarová verze zajistí hráčům předčasný přístup k demoverzi a další bonusy. Tento koncept předobjednávek podle všeho funguje velmi dobře. Dodejme, že autoři už před časem dokázali na portálu Fig od fanoušků vybrat 760 000 dolarů na vývoj.

Vzniká tu zcela nové univerzum

David Kaye by se svým týmem už pomalu mohl otevírat láhve šampaňského, ale nečiní tak. Podle něj není výsledný prodejní úspěch zdaleka jistý, a to zejména proto, že každý den vychází spousta her a služby jako Steam nebo Humble Bundle nabízejí záplavu relativně nových her s velkými slevami. “Jsem natolik starý, abych si pamatoval, že byly časy, kdy jsem nemohl narazit na dobrou hru, která by mě zajímala. Takový problém dnes nemám,” popisuje Kaye aktuální stav herního průmyslu s tím, že prorazit v takovém prostředí není snadné.

Autoři dobře vědí, že Phoenix Point bude poměřován právě s X-COMem a dělají vše proto, aby v tomto srovnání obstáli se ctí. Jejich plány přitom už dnes nejsou malé. Po vydání hotové verze hry plánují dále rozvíjet své nové univerzum, a to vydáním dalšího obsahu, ale i nových her. Počítají také s využitím jiných médií, například knih.

Ačkoliv studio Snapshot Games vedou Američané, vývoj probíhá v bulharské Sofii kvůli úspoře nákladů. Disponibilní prostředky zde zkrátka vydrží déle a je za ně možné vytvořit více obsahu. Tým aktuálně čítá 28 lidí.

Phoenix Point má vyjít koncem roku 2018 na PC.

Phoenix Point – záběry z hraní

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 1 Prumer: 5]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

7
Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
PETR
Host

Omlouvám se za trojitý příspěvek došlo k zaseknuti mobilu

PETR
Host

https://m.facebook.com/Phoenix-Point-cz-230229761041095/?ref=bookmarks
Česká fb stránka Phoenix point v plánu máme i českou webovku. Pokud bude velký zájem hru budu jako fanda sledovat nepřetržitě a jako jeden s předplatitelů testovat a vytvářet gameplay s backer build.

PETR
Host

Zde na této stránce dodávám nové informace o hře Phoenix point aktuální v češtině
https://m.facebook.com/Phoenix-Point-cz-230229761041095/?ref=bookmarks

Petr
Host
Petr

https://m.facebook.com/profile.php?id=230229761041095&ref=content_filter stránka na fcb o aktuálních informacích této hry

Michal Breškovec
Host
Michal Breškovec

Mějte mě za hnidopicha, ale pokud jde o herní legendy jako je Julian Gollop, nikoliv Gallop a jeho hry, tak by to chtělo trochu přesnosti. Phoenix Point navazuje na X-COM (nebo UFO, chcete-li), nikoliv na XCOM. Možná si řeknete, že nějaké “-” v názvu je drobnost, ale zatímco X-COM celou Gollopovi legendární hry z 90. let, série XCOM je moderní reinkarnace Gollopových her od studia ještě legendárnějšího Sida Meiera Firaxis. A to je třeba hlavní problém Phoenixu, že bude srovnáván s moderním XCOM od Firaxis, kdy hlavně XCOM2 se hodně povedl.

Petr
Host
Petr

Ano ale jádro PP je ale původní UFO.

Mech
Host
Mech

Příjde mi to stejný jako současnej X-COM.