První hráč League of Legends dosáhl 300. úrovně. Jak se mu to podařilo?
Vývojářské studio Riot Games zrušilo před časem omezení pro maximální hranici dosaženého levelu v League of Legends. V tu chvíli se rozhořela bitva o neustálé dosahování co nejvyšší úrovně.
Hráči, který si říká Nolife Raphael, se teď jako prvnímu podařilo překonat 300. úroveň. Byl už prvním hráčem, který dosáhl na 100. level a před aktuálně druhým hráčem, kterým je Toucan Celeste na 244. úrovni, má obrovský náskok. Zajímavé je, že ke dnešnímu dni jde o pouhé dva hráče, kteří se dostali přes 200. level. Třetím v pořadí je Mixiu na 191. úrovni. Přes stovku to dotáhlo 261 hráčů, což také není moc.
Jaké je ale tajemství Nolife Raphaela, že se dostal tak vysoko a o tolik rychleji než ostatní hráči? Prý hraje neustále proti AI botům na mapě Twisted Treeline. Nehraje přitom klasické partie 5 vs. 5, nýbrž 3 na 3, a to na menší mapě s pouhými dvěma liniemi. Vzhledem k tomu, že jde o kooperativní hru proti botům, jsou Raphael a jeho dva spoluhráči jedinými lidmi ve hře a mohou pomocí experience boostů z ingame shopu a rychlými vítězstvími získávat spoustu zkušenostní.
334 hodin čistého herního času
Na profilu Nolife Raphaela můžete jeho postup částečně rozklíčovat. Mezi hráči League of Legends je aktuálně na pozici 15.582 a patří tak mezi 0,4 % nejlepších hráčů světa.
Podle všeho na postup ze 30. na 300. level v League of Legends potřeboval 793.152 zkušeností. K tomu potřeboval 2509 her a 334 hodin čistého herního času.
Je to jistě velký výkon, ale také taková zábava? Když se Nolife Raphaela před časem při dosažení jeho 100. úrovně ptali, zda hraní proti botům není příliš repetetivní, odpověděl: “Na začátku to byla nuda, ale postupně se ve hře cítím lépe a lépe, protože kolem sebe nemám žádné toxické hráče.” Narážel tak na hráče, kteří svým chováním nebo podváděním kazí hru ostatním.
Zábavným momentem na celé věci je to, že Nolife Raphael získává nové úrovně tak rychle, že mu autoři League of Legends nestíhají připisovat všechny odměny, na které má nárok. Manažer pro komunikaci Riot Games, Ryan Rigney, tak hráčovi už poslal email, ve kterém mu sděluje, že některé odměny dostane s určitým zpožděním. Vývojáři evidentně nepočítali s tím, že někdo bude levelovat tak rychle.
Komentujte