Tvůrce Mass Effect: Andromeda přiznal, že hra byla plná chyb. Neuspěla však i z jiných důvodů

Mark Darrah z vývojářského studia Bioware, který se velkou měrou podílel na posledním dílu Mass Effectu a momentálně vede vývoj dalšího vysokorozpočtového titulu Anthem, přiznal, že Mass Effect: Andromeda byl ve chvíli svého vydání nepříliš povedenou hrou. Na Twitteru uvedl několik důvodů, proč Andomeda neuspěla a mimo jiné napsal: “MEA byl hrou plnou chyb, přinejmenším při vydání.

Darrah však nevidí jediný důvod komerčního neúspěchu hry ve vlastním výkonu vývojářského studia Bioware, ale také v silné konkurenci, s níž se toto RPG muselo vypořádat. Ve stejném roce vstoupily na trh silné tituly jako Horizon: Zero Dawn od Sony, Nier: Automata od Square Enix, Nioh od Team Ninja nebo The Legend of Zelda: Breath of the Wild od Nintenda. To vše učinilo pozici Mass Effectu: Andromeda velmi obtížnou.

Přesto Darrah přiznává, že za nepřesvědčivé kritiky a ve výsledku nedostatečné prodeje mohly slabší kvality hry. “Konkurence byla o něco lepší než Mass Effect: Andromeda,” uzavírá. Nezbývá než doufat, že Anthem se Bioware povede lépe, ale z našich prvních dojmů nevychází úplně nejlépe.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na