Vycházejí závody MotoGP 20

Díky MotoG 20 se hráči mohou zúčastnit sezóny 2020 a závodit proti šampionům MotoGP™ nebo se vžít do role mladého závodníka, který se musí vypracovat z Moto3 až na vrchol.

A zcela poprvé v historii značky hra vychází skoro o dva měsíce před tradičním datem vydání, takže si hráči novou sezónu mohou užít ještě dřív.

Po úspěchu loňského ročníku přináší MotoGP™20 řadu nových funkcí, které zajistí ještě lepší strategickou a realistickou hru. Tohle je ryzí zážitek s MotoGP, od boxu až na trať!

HLUBŠÍ HRATELNOST A NOVÁ MANAŽERSKÁ KARIÉRA

V novém režimu kariéry se hráči ocitnou v roli profesionálních závodníků a čeká je napínavá a progresivní hra na trati i mimo ni. Stejně jako ve skutečné MotoGP platí, že pouze rychlost na okruhu nestačí; hráči musí činit ta nejlepší rozhodnutí a objevit strategii, která je dovede k vítězství v šampionátu.

Stejně jako ve skutečném život je jednou z klíčových osob na špici týmu osobní manažer, jehož práce může skutečně znamenat rozdíl, pokud jde o příležitosti sponzoringu a smluv. Pokud si hráč vybere nový tým, bude si moct vytvořit jedinečného závodníka i motorku díky různým grafickým editorům, kde si upraví přilbu, závodní číslo, nášivku na spodní části zad, nálepky a nátěr motorky. Pokud jde o rychlost na trati, ovlivní hráčův výběr technického týmu výkon motorky; ti nejschopnější technici budou moct vyvíjet lepší a rychlejší stroje, ale samozřejmě budou mnohem dražší než ostatní. Jak ale najít tu správnou rovnováhu mezi rozpočtem a výkonem? To záleží na hráčích! Praktické testy během víkendu poskytnou cenná data pro vývoj, ale synergie mezi techniky rozhodne o tom, jak velká část těchto znalostí bude využita k výrobě nových součástí. Každý technik bude mít různé schopnosti v různých oborech, takže týmová práce bude klíčová.

Když se hráč zúčastní zimních a mezisezónních testů, bude moct rozvíjet svůj motocykl, vybrat si až 3 různé balíčky s různými kombinacemi motorů a rámů a najít dokonalou sestavu pro každou sezónu. Po začátku sezóny budou hráči rovněž moct zlepšovat výkon různých součástek, získávat a utrácet vývojové body a pomocí týmu pro výzkum a vývoj se dostat až na nejvyšší úroveň. Aerodynamika, elektronika, výkon motoru a spotřeba paliva – to je jen pár příkladů spousty technických aspektů, které budou hráči nyní moct spravovat, aby svůj stroj vylepšili. Úplně poprvé Milestone rovněž oznamuje zcela nové funkce, které budou podporovat hru po vydání a nadále rozšíří obsah a hratelnost manažerské kariéry; podrobnosti o funkcích pro období po vydání hry zveřejníme již brzy.

KROK VPŘED NA POLI SIMULACE

Vývojářský tým opravdu usilovně pracoval na tom, aby byla hratelnost mnohem strategičtější a realističtější díky novým funkcím pro posílení realismu jako správa paliva, asymetrické opotřebení pneumatik a v neposlední řadě a poprvé v rámci značky i aerodynamické poškození, které bude mít vliv na vzhled a výkon motocyklu. Stejně jako v reálném světě se zátěž na pneumatiky nerozkládá na obou stranách rovnoměrně. MotoGP 20 bude tyto tři oblasti implementovat zvlášť a bude reprodukovat dynamiku ze skutečného světa až do toho nejmenšího detailu. V každém závodě se hráči budou moct rozhodnout, kolik paliva a jaký typ pneumatiky budou používat vzhledem k tomu, že jejich rozhodnutí budou mít vliv na fyzikální vlastnosti motocyklu. Celková úroveň simulace značí velký krok vpřed v rámci MotoGP 20; moderní stroje v MotoGP mají velmi komplexní aerodynamická křídla, která při poškození výrazně mění rovnováhu. Pády či srážky s ostatními závodníky ve hře mohou mít permanentní účinek na ovládání motocyklu stejně jako v reálném závodě. V rámci neustálé snahy o extrémní realismus byla herní fyzika zcela přepracována, aby byla hratelnost techničtější a více založená na schopnostech.

Řada funkcí, díky které předchozí kapitola značky slavila úspěch, se letos vrací se spoustou vylepšení díky přesné zpětné vazbě, kterou studio Milestone dostalo od své zapálené komunity:

  • Proslulý historický režim. Jeden z oblíbených herních režimů se vrací ve zcela novém formátu, s náhodně generovanými celými závody, které hráči musí vyhrát, aby si odemkli ty nejslavnější závodníky a motorky a mohli si z nich udělat sbírku.
  • Neurální umělá inteligence ve verzi 2.0. Co mnohým přišlo jako utopie, se stává realitou. A.N.N.A. (zkratka pro Artificial Neural Network Agent) loni přinesla rychlejší, přirozenější a spravedlivější umělou inteligenci. Letos vývojáři z Milestone ještě zvýšili její schopnosti, takže může strategicky spravovat opotřebení pneumatik a spotřebu paliva stejně jako skuteční závodníci.
  • Nové editory. Kromě nálepek, přileb, závodních čísel a nášivek na spodní části zad si hráči v MotoGP 20 budou moct přizpůsobit nátěry motorek ve svém vlastním týmu a závodit na trati jedinečným stylem.
  • Nejlepší online zážitek. Dedikované servery pro režim více hráčů nadále umožňují spolehlivější a zábavnější online zážitek. Nyní jsme přidali vylepšení kvality, která nadále rozšíří online hratelnost ve všech režimech: veřejné závody, soukromé závody i režim Race Director.

Po třech úspěšných ročnících Dorna a Milestone rovněž potvrzují letošní MotoGP™ eSport Championship, ve kterém se sejdou hráči z celého světa a utkají se o titul mistra světa. Čtvrtý ročník MotoGP eSport Championship má nový vzorec, více informací najdete zde: https://esport.motogp.com

MotoGP 20 vychází 23. dubna na PlayStation 4, Xbox One, Windows PC /STEAM a Google Stadia. Verze pro Nintendo Switch vyjde v EU na začátku příštího týdne.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na