Call of Duty i nadále každý rok, “hra jako služba” se do konceptu nehodí

Značka Call of Duty patří nejenom k nejúspěšnějším videoherním sériím všech dob, ale také k těm nejspolehlivějším. Už od roku 2006 si každý rok můžeme s jistotou vsadit na to, že vyjde nový díl. Letošek nebude s Call of Duty: WW2 žádnou výjimkou.

V nejnovějším vydání Game Informeru, který o novém Call of Duty přináší spoustu zajímavých informací, odpovídal šéf Activisionu Eric Hirschberg na otázku, zda je každoroční vydávání udržitelné i do budoucna a jestli by náhodou pro Call of Duty nemělo smysl přejít na v současnosti oblíbený model “Game as Service”, tedy “hra jako služba”. Nakonec, nejnovější informace o sociálním aspektu hlavního stanu v Call of Duty: WW2 by tomu napovídaly.

Je to o komunitě

“Domnívám se, že v určitém smyslu série už splňuje koncept “hry jako služby”, a to jako jedna z prvních. Máš tu stejnou komunitu, která se každý rok znovu a znovu vrací. Nemáme sice žádný konstantní herní svět s rozšířeními a úspěchy, které by bylo možné převzít do dalších her, ale je tu tahle stabilní komunita,” odpověděl Eric Hirschberg. “Pro každou značku hledáme vždy ideální řešení a Call of Duty skutečně těží z každoročních inovací. Jsou tu vždycky výhody a nevýhody. Někdy je ale také těžké dostat hráče zpět, když vynechali tři roky.”

Na rozdíl třeba od série Assassin’s Creed, které Ubisoft naordinoval volnější tempo, se tak můžeme i do budoucna spolehnout na to, že nám podzim zpestří hra ze série Call of Duty. Hirschbergova slova lze ale vykládat i tak, že budou autoři více dbát o udržení stávající komunity, a to zejména novými herními zkušenostmi.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na