Ghost of Tsushima nabídne obří otevřený svět feudálního Japonska

Prezident Sony Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, se rozpovídal o připravovaném titulu Ghost of Tsushima, na kterém pracuje vývojářské studio Sucker Punch.

Pokud by měl velikost titulu porovnat s předchozím kouskem tohoto studia, kterým je Infamous: Second Son, jednoznačně by zvítězil Ghost of Tsushima. “Je překrásný a je to ta největší hra, na které Sucker Punch zatím pracovali,” uvedl Shuhei Yoshida.

Rozpovídal se také o soubojovém systému s meči, který je podle něj už hratelný a pocitově působí velmi dobře. Sám Yoshida měl možnost Ghost of Tsushima coby jeden z nejzajímavějších interních titulů Sony hrát už v raném stadiu. A už s tím nepřestal – nejrůznější verze hry testuje už dva roky.

Chybělo přitom málo a hra byla veřejnosti prozrazena mnohem dříve, než měla. Stalo se tak, když se vývojářský tým vydal do Cušimy, aby nasál zdejší atmosféru, což zaznamenal místní tisk. Naštěstí ale byly noviny tak malé, že si zprávy nikdo nevšiml a hra tak mohl být oznámena až letos.

Ghost of Tsushima – diskuzní panel z PSX 2017

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na