Neměli jsme dost času na vývoj, stěžují si autoři Kingdom Come: Deliverance

Vydání Kingdom Come: Deliverance už je dnes možné spojit se slovem úspěšné. Hra se prodává dobře a hráči jsou spokojení, byť si často stěžují na chyby ve hře. A právě v tomto ohledu nejsou zcela spokojení ani sami autoři, jak prozradil jeden z šéfů Warhorse Studios, Martin Klíma, na oficiálním fóru hry.

Naprosto otevřeně zde prohlásil, že tým potřeboval více času na to, aby mohl hru více zoptimalizovat a posunout jí směrem k těm největším, takzvaným AAA hrám. Tento čas ale vývojáři nedostali.

Nemyslím si, že by Kingdom Come: Deliverance mohlo konkurovat hrám jako Assassin’s Creed nebo Shadow of War. Prostě a jednoduše jsme neměli zdroje na to, abychom mohli udělat hru takového kalibru. Na druhé straně to ale nevidím ani jako nezávislou (indie) hru.(…) U indie her vidíme trend, kdy jsou originálnější a méně odpouštějí. Z důvodu omezeného rozpočtu musí vznikat v poněkud jednodušším formátu. Mnohé z nich jsou proto 2D nebo hrané z pohledu shora. KC:D se snaží mezi těmito dvěma světy postavit most. V jádru je to nezávislá hra – více hardcore, náročnější a hutnější. Ale má grafiku a produkční hodnoty velké hry,” uvedl Martin Klíma.

Kingdom Come: Deliverance (recenze) každopádně mohlo být významně lepší, pokud by autoři dostali ještě další měsíce vývoje. Jenže investorovi Zdeňku Bakalovi se zřejmě hru už dále nechtělo financovat a nechal jí otestovat trhem v takovém stavu, v jakém byla.

Související články

Redaktor a hlavní recenzent serveru Gamebro.cz. Jinak vášnivý sběratel starých herních konzolí a her.

Komentujte

10 Komentáře zapnuto "Neměli jsme dost času na vývoj, stěžují si autoři Kingdom Come: Deliverance"

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Aklain
Host

jo.. toho ocasa co mel na starost ukol se slavikama bych propleskal.. 😀

000
Host

času na to meli tri prdele. Ta hra byla uz asi 10x odročovaná a bylo posunuty datun nekolikrat. S tímhle at jdou do hajzlu. A ve vývoji byla víc než tři roky a to je dostatečnej čas na to tu hru udelat dobře a doladit.

lol
Host

Měli dost času dost lidí a dost peněz.. Výsledek je tipicky Český a podařilo se jim to co nikomu jinemu předtím.. totálně rozjebat crytek engine…. bravo čecháčci a druhý den hned vše prodat a pryč… to je tak střašně moc na dodržkydání až to nejde popsat. a ještě mají tu drzost a nacenit to jako AAA titul…

Aklain
Host

idiot co si neumi ani precist, ze se prodalo Nemecke studio co hru vydavalo… ne warhorse studio.. boze boze 😀

Leir
Host

Ono tlak nebyl jen ze strany velkých investorů ale i samotných hráčů, kteří přispěli na kickstarteru a výsledek stále nikde. Vývoj hry byl i posunut pokud se nepletu.

Podle mě je KD:C uspěch, a třeba se Warhorse podaří na něj navázat podobně jako CD Project RED po prvním zaklínači.

Raze
Host

Byl sice investorem, ale co má k*rva někej debílek co kecat do vývoje.

Petr
Host

Tobě bude tipuju tak do 15 let že? To jako vážně myslíš, že investoři dají někomu několik milionů, řeknou mu tady máš, utrácej, já budu držet hubu a kdyby ti to nestačilo tak si zas přijď 🙂

Tonsd
Host

Bakala má peněz dost 😁

DCC
Host

Má, ale nepřišel k nim tak, jak popisuje Petr…

Hornet
Host

Petr popisuje jak Bakala prisel k penezum? A kde?

TOPlist