Potichu vyšlo velkolepé Kingdom Under Fire 2. Mix MMO a RTS má rozporuplné recenze

Málokdy se stane, aby tak obrovská hra, jakou jednoznačně je Kingdom Under Fire II, vyšla tak potichu. V tomto případě se tak stalo, což je dáno pravděpodobně tím, že jde pouze o licencované vydání pro Evropu, přičemž v asijském prostoru je hra dostupná už přibližně dva roky.

Kingdom Under Fire 2 je každopádně v mnoha ohledech velkolepým projektem, jehož vývoj trval téměř deset let. Vývojářské studio Blueside v něm vytvořilo velmi netradiční mix realtimové strategie a MMORPG. Fantasy světem Bersia procházíte coby hrdina z pohledu třetí osoby, přičemž postupně vylepšujete své schopnosti, sbíráte předměty apod. Oproti jiným podobným hrám však můžete vést také své armády do boje a ovládat je ze strategického pohledu.

Hráči na Steamu jsou s Kingdom Under Fire 2 poměrně spokojení, když ji v průměru hodnotí 76 %. “Mohu říct jen tolik, že jsem si tuhle hru užil. Četl a viděl jsem hodně recenzí, a přestože řada z nich je negativních, výhrady se netýkají hratelnosti. Hra samotná je čirá a jednoduchá zábava. Čas od času narazíte na nějaký bug a je co zlepšovat, ale mohu říct, že jsem se bavil. Miluji MMORPG a tahle je navíc vylepšená o RTS funkce,” píše ve svém hodnocení hráč s přezdívkou thraeq.

Na serveru Metacritic, který sbírá odborné recenze, je bohužel k nalezení pouze jediný verdikt. “Kingdom Under Fire 2 je jednou z vnitřně nejrozporuplnějších her, jakou jsem kdy hrál. Některé její části jsou jednoduše fantastické a další zase strašné. Soubojový systém z pohledu třetí osoby je jedním z nejlepších, ne-li vůbec nejlepší, jaký jsem kdy v MMO hře viděl. Kromě toho je tu zábavný strategický element, kdy se můžete plynule přepínat ze své postavy do velení armády. Ale bohužel, MMO část mezi souboji a strategií je nesmírně nudná a tak zdlouhavá, že to lze stěží ospravedlnit. Na začátku jsem si myslel, že tu hru budu nenávidět, ale teď musím pokorně přiznat, že ji přes všechny neduhy budu hrát dále,” uvádí v recenzi magazín Wccftech, který udělil hodnocení 65 %.

Kingdom Under Fire II je k dispozici na Steamu za sníženou cenu 29,99 EUR.

Kingdom Under Fire 2 – trailer

[Celkem hlasu: 1 Prumer: 4]