Vychází závodní simulace MotoGP 18. Motorky poprvé v Unreal enginu 4

Vývojářské studio Milestone vypustilo na trh další ročník oblíbené závodní série s oficiální licencí mistrovství světa silničních motocyklů – MotoGP 18. Hra vychází na PC, Playstation 4 a Xbox One. Slibuje přitom leccos nového, a to jak po technologické stránce, o kterou se poprvé stará Unreal engine 4, tak po té herní, kdy nabízí zbrusu nový režim kariéry. Podívejte se, co vše hra nabízí.

Kariéra

  • Cesta k MotoGP

Ve hře MotoGP 18 si hráči mohou vytvořit vlastní příběh v režimu kariéry a dostat se až na vrchol žebříčku. Hráči svou kariéru začínají v nižší kategorii, Red Bull MotoGP Rookies Cup, a mají za cíl stát se novým šampionem MotoGP.

  • Reputace

Jedním z nejdůležitějších ukazatelů statusu kariéry je reputace, která představuje obecný postup hráče v rámci kariéry a naznačuje, nakolik je v komunitě MotoGP oblíbený. Reputace roste na základě umístění v závodě a týmových úkolech. Čím vyšší má reputaci, tím větší má možnost získat smlouvu od prestižního týmu.

  • Vývoj motocyklu

Hráči si budou moct vylepšit části svého motocyklu včetně výkonu, a to v každém závodě během sezóny. Ve hře je několik různých oblastí, ve kterých lze motocykl rozvíjet:

  • Motor: hráči si mohou vybrat, jestli chtějí vylepšovat akceleraci, nebo maximální rychlost
  • Brzdy: hráči si vyberou modulární či agresivní brzdy pro svou dokonalou motorku
  • Tlumiče: je možné zaměřit se na rohový úhel či stabilitu brzd
  • Rám: možnost rozvíjet stabilitu při rychlosti nebo obratnost při změně směru
  • Aerodynamika: hráči si vyberou, jestli chtějí zapracovat na aerodynamice, aby dosáhli lepší stability, nebo vyšší rychlosti.

Inovace

  • Filmové předěly

Letos bude MotoGP™18 poprvé obsahovat přes 30 filmových předělů; z oslav vašeho vítězství z pódia MotoGP i uzavřeného parku pro Moto2 a Moto3 a startovních pozic i boxů. Také zde budou standardní i na míru šité filmečky s reprodukcí slavných gest každého závodníka MotoGP.

  • MotoGP ID

MotoGP ID chce hráčům představit sérii statistik a detailů ohledně jejich výkonů a porovnat je s ostatními hráči online. Díky MotoGP ID bude mít každý hráč přehled o odehraných hodinách, počtu závodů, výhrách, pódiích a dalších věcech.

  • Divácký režim

Divácký režim, dostupný online, je navržený tak, aby sledoval ostatní hráče na různých kamerách. Díky výběru televizních kamer budou hráči moct sledovat závod na různých pozicích podél trati a přecházet k jednotlivým kamerám přímo u jezdců, aby získali pohled z první osoby na různé trajektorie a závodní styly. Díky zavedení diváckého režimu budou mít všichni pocit, že sledují skutečný živý závod MotoGP.

  • Výuka

MotoGP 18 bude obsahovat zcela novou, interaktivní výuku rozdělenou na 3 úrovně, která hráči vysvětlí akceleraci, brždění a zvládání trajektorií.

Fyzika

  • Realistická fyzika

Fyzika se dočkala kompletního přepracování: díky realistické simulaci fyziky hra věrně reprodukuje chování motorek a nabízí závodní zážitek, který se realitě blíží víc než kdy dřív. Aby byla hra přístupnější i pro méně zkušené hráče, MotoGP 18 obsahuje několik jízdních pomůcek, které jim nabídnou zábavnější simulaci na každé úrovni.

  • Vylepšená umělá inteligence

Vylepšení se dočkal i výkon umělé inteligence a její škálování: když si zvolíte nejvyšší úroveň obtížnosti, umělá inteligence bude pro hráče představovat tu nejnáročnější výzvu. Kvůli zvýšenému škálování si každý hráč najde tu obtížnost, která vyhovuje jeho schopnostem a jízdnímu stylu.

  • Škálovací systém poškození

V případě pádů utrpí motorka i závodník poškození, a to jak z estetického, tak z funkčního hlediska. Poškrábaný aerodynamický kryt a oblek realisticky znázorňují následky každé chyby. Podle úrovně simulace, kterou si zvolíte, bude moct motorka utrpět jen určité množství pádů, než přestane fungovat úplně.

  • Správa pneumatik

Jedním z klíčových aspektů skutečného závodu je zcela jistě správa pneumatik: v MotoGP bude nesmírně důležité, abyste se naučili zvládat délku používání pneumatik během cvičných relací, kvalifikačních kol a závodů. Hráči si budou moct kontrolovat stav pneumatik na ukazatelích spotřeby: díky tomu budou moct přizpůsobit svůj styl řízení, aby zachovali optimální stav pneumatik.

Technologie

  • Unreal Engine 4

Začlenění Unreal Engine 4 představuje rozhodný krok kupředu, co se týče jak grafiky, tak hratelnosti. Tým Milestone dokázal dosáhnout neuvěřitelných vylepšení vizuální kvality: světelné efekty na tratích a motorkách jsou nyní realističtější než kdy dřív, neboť věrně zobrazují veškeré odrazy světla do těch nejmenších detailů. Díky podstatně vylepšeným částicovým efektům dokázal tým vylepšit i efekty počasí a také efekty na trati, jako jsou kouřové oslavy z řad diváků.

  • 3D scanning

Pomocí inovativní technologie 3D skenu letos hra přináší všechny tváře závodníků MotoGP. Všechny obličeje byly vymodelovány za pomoci strukturovaného světelného 3D skenu, který je schopný číst křivky a barvu tváří a představit 3D model v reálném čase, který pak grafici mírně upravili.

  • Systém skenu pomocí dronů

Pomocí systému skenu pomocí dronů byly reprodukovány všechny tratě, závodníci a motorky do těch nejmenších detailů. Tratě byly přepracovány tak, aby bylo jejich rozvržení nesmírně přesné v porovnání s realitou, a samozřejmostí je i přesná reprodukce altimetrie.

MotoGP 18 – trailer

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Redaktor zpravodajství serveru Gamebro.cz. Milovník příběhových her, ať už těch akčních nebo RPG.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na