Bungie se rozchází s Activisionem. Značka Destiny zůstane u vývojářů

Jedno dlouhé partnerství herního průmyslu končí. Vývojářské studio Bungie a vydavatelská společnost Activision ve společném prohlášení v noci ze čtvrtka na pátek oznámili, že se rozcházejí a nadále půjdou vlastními cestami. To nejdůležitější: práva na značku Destiny zůstávají u vývojářů.

V budoucnu bude značka (Destiny) patřit Bungie, které se bude starat o její další rozvoj. Activision se bude soustředit na vlastní značky a jiné projekty,” stojí v prohlášení.

Pro hráče se (zatím) nic nemění

Podle Bungie už proces, jehož cílem je kompletní přesun všeho, co souvisí s Destiny, započal. Hráči by to každopádně neměli v žádném případě pocítit. Destiny 2 (recenze) dokonce nadále poběží na platformě Battle.net, což je jediný způsob, jakým je možné si ji zahrát. Lze předpokládat, že ve střednědobé budoucnosti však i toto partnerství bude ukončeno. Activision už na značku nemá žádnou exkluzivitu, a tak je velmi pravděpodobné, že se hra objeví například na Steamu nebo rychle rostoucím Epic Games Store.

Bungie také hráče Destiny 2 ujistilo, že se bude držet představené roadmapy a nadále hru rozšiřovat nejrůznějšími zážitky a stažitelnými přídavky. Poslední rozšíření Forsaken bylo hráči velmi dobře přijato, ale mnozí se nechali slyšet, že mělo být vydáno mnohem dříve.

Komplikovaný vztah

Vývojáři z Bungie však budou muset zapomenout na pomoc zvenčí. Destiny 2 je gigantickým projektem a s určitými aspekty pomáhala externí studia spadající pod Activision, například High Moon a Vicarious Vision.

Zaměstnanci Bungie podle serveru Kotaku rozchod s Activisionem náležitě oslavili. V kancelářích bylo znát nadšení a bouchalo šampaňské. Osmiletá spolupráce obou firem totiž nebyla zrovna bezproblémová a už při vývoji prvního Destiny docházelo k názorovým neshodám. Ani přípravy Destiny 2 nebyly bez problémů – pouhých 16 měsíců před vydáním byla hra kompletně přepracována.

Activision po vydání Destiny 2 na konferenci s investory oznámil, že od tohoto titulu očekával lepší prodeje.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 1 Prumer: 5]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na