Česká survivalová akce Vigor vypadá více než dobře. Podívejte se na hodinu záběrů z hraní

České vývojářské studio Bohemia Interactive před měsícem velmi překvapilo oznámením nové survivalové hry Vigor. Jak se ukazuje, hra už je ve velmi pokročilé fázi vývoje, na což se můžete podívat ve videu, které prezentuje více než hodinové hraní s komentářem šéfa vývoje Petra Koláře a komunitní manažerky Dany Hanouskové.

Vigor je zasazen do Norska roku v rámci alternativní historie, ve které se lidstvo vzpamatovává z nukleární války. Velkým příslibem hry je neokoukané prostředí severské krajiny, jíž můžete obdivovat i ve videu.

Vigor je postaven na technologii Unreal engine 4, což je překvapivé, protože Bohemia Interactive obvykle používá svůj engine Real Virtuality. Zjevně je však osvědčená technologie od Epic Games lepší volbou.

Bohemia Interactive chce Vigor vydat ještě letos v rámci programu Game Preview na Xbox One. Příští rok by pak měla být hra hotová a přejít na free2play model. Je ale otázkou, zda to autoři skutečně stihnou, když jiný podobný projekt DayZ se už marně pokoušejí dokončit několik let a zatím se jim proti sobě podařilo akorát poštvat hráčskou komunitu.

Vigor – záběry z hraní

Související články

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

17 Komentáře zapnuto "Česká survivalová akce Vigor vypadá více než dobře. Podívejte se na hodinu záběrů z hraní"

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Jan
Host

BI, studio, které dokázalo aby se výše fps odvíjelo od počtu hráčů připojených na serveru. Respect!

njn
Host

větší sračku jsem za poslední roky snad neviděl. A nepomůže tomu ani opačné pohlaví, které nejspíš nahrálo tolik, co já strávil studiem čínštiny. Moc by mne zajímaly finanční výkazy tohoto studia..

Dud
Host

Kámo, co s tím mají ženský společnýho? Co ti udělaly, že jsi tak trigerred.

jakub
Host

Od Bohemiaii Interactrivi nechci žádnou hru, kdvůli aféře DAYZ.

jakub
Host

A ta hra je předělaná DAYZ kdo tu hru hrál tak tro vidí. Dayz nedodělaj a udělaj hru stejnou jako Dayz akorát lepší. Je to podfuck na hráče.

Ctenar
Host

Pro lidi divící se že je video anglicky. Co je asi prioritní trh? Česká republika a potencionálně Slovensko, nebo neporovnatelně větší anglicky mluvící trhy?

Josef
Host

Když česká firma dělá hru tak by měla mít v základu český jazyk a pak až možnost dalších jazyků

Tech
Host

Dabing třeba něco stojí, pane chytrý Josefe.

Ctenar
Host

Česká hra má být komplet v češtině. Nástavba angličtina a ostatní jazyky. Jinak to prostě česká hra není. ( To je jako kdyby jsi řekl že Muskova raketa byla česká, protože na tom makali i češi…) Spellcross : to je česká hra s velkým Č. Jinak je to anglickoprdelkovlez.

Trololol
Host

No, vypadá to bídně.

Skleny2010
Host

Nádherné video v angličtině!!!! FUUUJ, K ZBLITÍÍÍÍÍ!!!!

Name
Host

Proč, když je tolik málo dobrých, českých her, neudělají tvůrci hru v českém prostředí, s českými auty, a s videem které má alespoň českou lokalizaci 🙁

Paia
Host

protože v BI jsou nachlup stejný kokoti jako ve Warhorse a SCS (i když od nich jsou simulátory plně česky, ale web v cz nemaj)

Kenza
Host

to je snad jasný ne, český trh je sakra malej

Alfred Einstein Nobel Von Gon Madonna
Host
Alfred Einstein Nobel Von Gon Madonna

On ale mluví o Českém prostředí ve hře, a né prostředím cizí země. Máme skvělou krajinu kterou jezdí obdivovat lidé z celého světa. Památky, přírodní památky a přírodu jako takovou. Myslím, že by to bylo skvělé Procházet se třeba prahou která je po nukleární katastrofě. I když tady je “nukleární katastrofa” Když zdražej máslo takže nevim no

Tomáš Bouzek
Host

Kterej hajzl zdražil při jaderný katastrofě ještě máslo? Namažu si jej na chleba, šmejda!

Tech
Host

Když si jej namažeš na chleba, dostaneš od něj dávku!

TOPlist