EA chce dělat víc her s otevřeným světem. Myslí si, že na hráčích vydělá víc

Podle bývalého zaměstnance vývojářského studia Bioware, které spadá pod globální vydavatelskou společnost Electronic Arts, se právě od této firmy můžeme těšit na větší množství her s otevřeným světem. Důvodem jsou jako obvykle peníze.

Manažeři Electronic Arts jednoduše došli k závěru, že multiplayerové hry s otevřeným světem se lépe monetizují. Dá se v nich snáze prodávat obsah, protože se hráči v jejich světech déle udrží a mají zájem se neustále zlepšovat.

Stovky tisíc za kartičky

Podle Manveera Heira, který pracoval u Bioware a podílel se tak na sériích jako Dragon Age nebo Mass Effect, se EA nezajímá ani tak o to, co hráči chtějí, jako spíše o to, co hráčům mohou prodat. A že takoví tam venku jsou. Podle Heira byli dokonce takoví, kteří vydali za balíčky karet pro Mass Effect: Andromeda třeba 15 000 dolarů, tedy přibližně 330 000 Kč. Právě úspěch těchto karet byl také důvodem pro to, že se Dragon Age: Inquisition zpětně dočkal multiplayerového módu.

Je tomu jen pár dní, co Electronic Arts uzavřelo studio Visceral Games a oznámilo, že chystaná singleplayerová hra na motivy Star Wars se mění v multiplayerovou záležitost. Pravděpodobně s velkým důrazem na mikrotransakce. Ten ostatně má už brzy vycházející Star Wars: Battlefront 2, v jehož případě se hráči velmi obávají toho, jak nákupy předmětů za skutečné peníze ovlivní vyvážení hratelnosti.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na