Vyšlo Command and Conquer: Rivals. Mobilní hra je překvapivě dobře hodnocená

Command & Conquer: Rivals potichu vyšel pro mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS. Hodnocení v obchodě Play Store jsou přitom překvapivě pozitivní. Hráči zatím hodnotí průměrnou známkou 3,8 z 5 možných. 

Když přitom Electronic Arts hru na letošním ročníku veletrhu E3 oznámila, snesla se na ní vlna kritiky od fanoušků slavné strategické série. Z tohoto pohledu se jeví vydání jako poměrně úspěšné. Pravda, hodnocení není úplně hvězdné, ale mohlo také dopadnout mnohem a mnohem hůře.

Většina hráčů se vyjadřuje v tom smyslu, že Command & Conquer: Rivals opravdu nemá s původní sérii strategických her nic moc společného, ale že se přesto hraje dobře a na poměry mobilních her neotřele.

Bohužel ani Command & Conquer: Rivals se nevyhnulo prokletí free2play her. Hráči v hodnoceních upozorňují, že někde kolem třetího čtvrtého levelu je třeba do hry nasypat nějakých dvacet dolarů, což je přibližně 500 Kč, jinak budete frustrováni pomalým grindigem.

Značka Command and Conquer pomalu, ale jistě ožívá. Po mobilní verzi totiž přijdou na řadu remastery Command & Conquer a Red Alert, a to v plnohodnotné verzi pro PC. Pracuje na nich zkušené vývojářské studio Petroglyph.

Command & Conquer: Rivals – trailer

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

4 Komentáře zapnuto "Vyšlo Command and Conquer: Rivals. Mobilní hra je překvapivě dobře hodnocená"

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
MrCha
Host

Já nevím, mám 9 level 86 zápasů z toho 69% vítězných a do hry jsem nedal ani korunu.
Bavím se skvěle, teď se otevřela kampaň NOD takže nové jednotky a nové strategie.
Za mě zatím naprosto super

Vláďa
Host

Doporučuji https://youtu.be/OlIkGlTMUNE
Nejlepší video co jsem našel ohledně historie a vývoje CnC v průběhu let i vysvětlení kde se to posr*lo…

Tomáš
Host

Poslední CaC který se mi líbil a který si občas zahraji i teď byl Tiberium Wars. Podle mě neměli tento koncept opouštět, jen mohli dělat na grafice, rozšířit jednotky, budovy, mise akčnější a zajímavější a možná trochu zautomatizovat (např. aby se opravy budov dělali samy) atd. Nový koncept Tiberium twilight podle mě CaC pohřbil, nedohrál jsem ani první misi a byl jsem znechucen. Na remaster Prvního CaC a Red alertu se moc těším, určitě vyzkouším.

OPRAVA
Host

Máte tam chybku viz: “je třeba do hry nasypat nějakých dva dolarů, což je přibližně 500 Kč”

TOPlist