Anthem nefunguje, přiznal šéf Electronic Arts. Bioware se bude muset přizpůsobit

Podle šéfa vydavatelské společnosti Electronic Arts se slovutné vývojářské studio Bioware pokusilo v podobě Anthem skloubit silný příběh a postavy s online zážitkem. Jenže se to nepovedlo. Samotný Andrew Wilson nyní přiznal, že hra nefunguje dobře.

Nevyšlo to, ale ještě to zkusíme

Wilson říká, že nejpozději od momentu, kdy mají hráči spolupracovat, začne herní zážitek haprovat. Vysvětluje si to tak, že na jedné straně jsou hráči, kteří v Anthem hledají stejný zážitek jako v jiných hrách od Bioware. Na té druhé pak stojí hráči, kteří chtějí online akci. Svést oba proudy dohromady je něco, co se autorům nepodařilo.

Přesto ale Andrew Wilson vyjádřil přesvědčení, že se z Anthem může stát úspěšná hra. Podle něj je podobná online akce “cestou na sedm až deset let”, přičemž start byl poněkud hrbolatý, ale to neznamená, že by tvůrci nepracovali na nápravě. Stejně tak Wilson ujistil, že Bioware má nadále podporu ze strany EA a není třeba se bát zrušení tohoto studia, kterému se v poslední době příliš nedaří. Šéf EA přirovnal situaci ke Stevenu Spielbergovi, kterému se také nepodaří pokaždé hit, a přesto s ním Hollywood nadále pracuje.

Tip na článek:  Tvůrci Anthem, Dragon Age a Mass Effect si přáli neúspěch svých her. Jejich vývoj byl totiž jeden velký stres

Produkce cílí na mladší hráče

Zároveň si však Wilson neodpustil popíchnutí legendárního studia, ve kterém však z časů největší slávy už mnoho vývojářů nezbývá. Podle něj se musí Bioware připravit na budoucnost. Hry hrají stále mladší hráči, kteří mají své nároky a potřeby. Těm je třeba se přizpůsobit, i kdyby to znamenalo jít za hranice dosavadní vývojářské zkušenosti.

Dodejme, že Bioware je součástí Electronic Arts a nikoliv nezávislým studiem, takže bude dělat přesně to, co Andrew Wilson a spol. budou chtít. Ostatně, stejně jako to dělali v případě Anthem, což rozhodně nebyl titul podle gusta zaměstnanců, ale manažerům na základě tabulek vyšel zajímavý potenciál.

Tip na článek:  Šéfové Electronic Arts nepřijali své bonusy. Rozdělili je mezi zaměstnance

Pro Bioware to tak nevyznívá příliš dobře, a pokud bychom brali slova šéfa EA doslovně, znamenalo by to, že se studio bude soustředit na hry pro mladší, chcete-li pro masy. To není něco, co by fanoušci série Dragon Age v souvislosti s chystaným čtvrtým dílem rádi slyšeli.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 5 Prumer: 4.2]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

2
Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Larion
Host
Larion

Kdy už konečně pochopí , že jsou hráči co chtějí hrát online hry a jsou hráči co online hry hrát prostě nebudou i kdyby trakaře padali ,jako třeba já. A skloubit tyhle dvě komunity dohromady prostě nejde. Uznávám, že existují lidi co si občas zahrají oboje ale tahle skupina je dost malá a prostě na ní nevydělají dost peněz. Taky je podle mě blbost zaměřovat se hlavně na mladší hráče, když kasu drží jejich rodiče a ti samozřejmě mají zcela jiné nároky.

Filip Říha
Host
Filip Říha

Dobry den chtěl bych rict dve věci jestli je to ten článek který myslim tak neni uplne spravne přeložený hlavne kontext a slova pana Android Wilsona. Druha věc ktera uz je o neco důležitější je ze anthem a koncept anthemu si bioware vybral sam a na vlastni pěst s tim jak vypada hra dnes nema ea krom srážení možných vetsich čísel šance na legendarni equip a publikace nic společného